掃呢頁CODE去手機

2017年2月14日 星期二

石詠莉想同男友鄧健泓同台演出 __,石詠莉,鄧健泓,

真係甜到漏!(資料圖片)歌手石詠莉(Sukie)接受電台訪問,她坦言想舉辦戶外演唱會:「覺得好chill,好開心,之前喺台灣去過沙灘音樂會,氣氛好好,好正,大家飲吓酒食吓嘢。」她表示想與男友鄧健泓(Patrick)同台演出,又想學彈結他,但她笑言男友不太懂得彈,她要跟其他老師學才學得快。至於北上參加唱歌比賽,Sukie直言沒想過:「有得唱歌我已經好開心,比賽要睇形式,如果遊戲咁,好似本末倒置咗。不 ...


真係甜到漏!(資料圖片)

歌手石詠莉(Sukie)接受電台訪問,她坦言想舉辦戶外演唱會:「覺得好chill,好開心,之前喺台灣去過沙灘音樂會,氣氛好好,好正,大家飲吓酒食吓嘢。」她表示想與男友鄧健泓(Patrick)同台演出,又想學彈結他,但她笑言男友不太懂得彈,她要跟其他老師學才學得快。至於北上參加唱歌比賽,Sukie直言沒想過:「有得唱歌我已經好開心,比賽要睇形式,如果遊戲咁,好似本末倒置咗。不過某啲都OK,可以吸收經驗都幾好。」

說到男友,她形容對方很了解自己,自己亦很信任對方,她謂:「我哋有時會有唔同意見,不過佢總有道理同理由說服我,我反對親都輸。不過唔會嬲,佢嘅出發點都係為我好。」Sukie透露Patrick曾經比較固執,現在經歷多了便改變了,又認為二人磨合得很好。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!