掃呢頁CODE去手機

2017年2月9日 星期四

名人:做得唔開心!林作放棄大律師銜頭 __,林作,

林作唔做大律師呀!林作與十優港姐麥明詩的戀情欲斷難斷,令他們不時成為傳媒焦點,而林作本身亦多搞作,又拍微電影,又進軍政界等,百足咁多爪。覺得畀人針對林作的好友陳達仁透露,林作已向他透露今日正式向大律師公會申請放棄大律師專業資格,不再做大狀,據了解七天後會正式生效。陳達仁又謂林作未想到日後做甚麼,只想放大假陪伴媽咪,但他對人生有抱負,認為可以有不同的發展。陳達仁覆述林作的說法:「特別依家我(林作)經 ...


林作唔做大律師呀!

林作與十優港姐麥明詩的戀情欲斷難斷,令他們不時成為傳媒焦點,而林作本身亦多搞作,又拍微電影,又進軍政界等,百足咁多爪。

覺得畀人針對

林作的好友陳達仁透露,林作已向他透露今日正式向大律師公會申請放棄大律師專業資格,不再做大狀,據了解七天後會正式生效。陳達仁又謂林作未想到日後做甚麼,只想放大假陪伴媽咪,但他對人生有抱負,認為可以有不同的發展。陳達仁覆述林作的說法:「特別依家我(林作)經濟又唔成問題,又唔係等住呢一口飯食,點解唔試吓去做其他嘢。雖然好多朋友都勸我唔好放棄大律師銜頭,我就唔覺得要為世俗嘅想法而限制不同的發展。」陳達仁透露近期林作非常不開心,做咩都畀人投訴,覺得畀人針對。而林作拍微電影後,不少演藝作品都有向他招手。

林媽媽支持仔仔選擇

東網聯絡上林媽媽,問到仔仔唔做大律師會否感到可惜?林媽媽表示:「佢仲後生,兩年後隨時做番大律師都得,依家係唔執業啫!」又謂原本唔贊成呢件事,但最後被仔仔說服到,所以都很支持他。林媽媽又謂:「佢唔做大律師,唔會淨係做娛樂圈嘅嘢,都會做吓其他嘢,好似幫我做吓生意咁,都好支持佢。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!