掃呢頁CODE去手機

2017年2月25日 星期六

陳明恩結婚:陳明恩傳統裙掛出嫁 老公爆奶奶恨抱孫 __,陳明恩,

奶奶恨抱孫呀!奶奶恨抱孫呀!奶奶恨抱孫呀!明恩收到未?35歲藝人陳明恩與舞蹈員男友Eddy於屯門黃金海岸舉行婚禮,圈中好友王祖藍、李亞男、孫耀威、陳美詩等都有出席。一對新人出來見傳媒,新娘子陳明恩穿着傳統裙掛,而新郎則穿着西裝示人,期間二人又玩錫錫及攬攬,陳明恩手上戴上三對龍鳯鐲,頸上更掛上金豬。明恩接受訪問時坦言朝早有傳統斟茶儀式,媽咪替她着裙褂時感覺很特別,問有否感動到喊時,她謂:「冇呀!反而 ...


奶奶恨抱孫呀!奶奶恨抱孫呀!奶奶恨抱孫呀!明恩收到未?

35歲藝人陳明恩與舞蹈員男友Eddy於屯門黃金海岸舉行婚禮,圈中好友王祖藍、李亞男、孫耀威、陳美詩等都有出席。

一對新人出來見傳媒,新娘子陳明恩穿着傳統裙掛,而新郎則穿着西裝示人,期間二人又玩錫錫及攬攬,陳明恩手上戴上三對龍鳯鐲,頸上更掛上金豬。明恩接受訪問時坦言朝早有傳統斟茶儀式,媽咪替她着裙褂時感覺很特別,問有否感動到喊時,她謂:「冇呀!反而啲親戚尋日嚟時喊,有啲喺澳洲返嚟,加上好多年冇見,外地一個老師都嚟咗。」

趕生混血B組「聯合國」家庭

問到是否趕生混血B時,Eddy即時謂:「媽咪都恨抱孫㗎!不過明恩哥哥太太係日本人,所以都有混血B,屋企成個聯合國咁。」再問生仔大計是否即進行時,明恩謂:「一、兩年左右」期間,她又發表愛的宣言,全程冧爆望實老公,更講到喊,她謂:「呢個人係我心目中欣賞,好愛我同好錫我!(鍾意佢乜?)靚仔又好識關心身邊嘅人。」問新郎哥有否愛的宣言給太太時,他坦言:「我都等咗佢好耐,因為呢個都係大家嘅初戀,當年識佢識咗一年,之後都追咗兩、三個月。」之後明恩糾正,是識咗兩年才追。問到度蜜月,二人表示不會即刻去,難得不少親戚返港,會陪家人先。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!