掃呢頁CODE去手機

2017年2月6日 星期一

試過減肥唔成功 魯芬有一顆愛美之心 __,魯芬,

魯芬演活惡人嘅角色。魯芬外表魁梧體重有番咁上下,其實佢細個都有愛美之心,十幾歲時曾試食減肥藥,不過最後出現不適情況,所以之後就冇再減肥。魯芬嘅身形入娛圈多數都係做惡霸嘅角色,1988年第一部電影《女子監獄》,喺戲入面魯芬飾演蝦蝦霸霸「山東婆」一角,同鄭裕玲互毆場面令人印象深刻,奠定咗魯芬做惡人嘅地位,之後嘅電影好似1991年《整蠱專家》飾演大白鯊、1994年《九品芝麻官》飾演烈火奶奶等,都係以聲大 ...


魯芬演活惡人嘅角色。

魯芬外表魁梧體重有番咁上下,其實佢細個都有愛美之心,十幾歲時曾試食減肥藥,不過最後出現不適情況,所以之後就冇再減肥。

魯芬嘅身形入娛圈多數都係做惡霸嘅角色,1988年第一部電影《女子監獄》,喺戲入面魯芬飾演蝦蝦霸霸「山東婆」一角,同鄭裕玲互毆場面令人印象深刻,奠定咗魯芬做惡人嘅地位,之後嘅電影好似1991年《整蠱專家》飾演大白鯊、1994年《九品芝麻官》飾演烈火奶奶等,都係以聲大夾惡嘅形象演出。

雖然魯芬外形出位,不過魯芬亦曾笑言仲有貪靚之心,平時都會用天然嘅護膚品保養皮膚。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!