網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月18日 星期六

孫慧雪晒三個月肚仔 順便晒埋事業線 __,孫慧雪,

晒晒晒!唔知會唔會嚟個每月一照呢?現年34歲嘅「宅男女神」孫慧雪(雪雪)日前就公開宣布懷孕嘅喜訊,將會生個雞BB,真係恭喜晒!初次做媽媽當然就會好緊張啦,好想記錄呢個懷孕點滴。今日雪雪就喺社交網同網友大晒佢個三個月大肚,相中唔單只見到佢個肚,仲見到佢非常豐滿嘅上圍,大晒事業線,佢就話:「讓我做個紀錄,這是剛搭正三個月的肚肚是這麼個大小,朋友都說算大,我覺得可能加了自己的肉肉,但醫生說小BB比正常s ...


晒晒晒!唔知會唔會嚟個每月一照呢?

現年34歲嘅「宅男女神」孫慧雪(雪雪)日前就公開宣布懷孕嘅喜訊,將會生個雞BB,真係恭喜晒!初次做媽媽當然就會好緊張啦,好想記錄呢個懷孕點滴。

今日雪雪就喺社交網同網友大晒佢個三個月大肚,相中唔單只見到佢個肚,仲見到佢非常豐滿嘅上圍,大晒事業線,佢就話:「讓我做個紀錄,這是剛搭正三個月的肚肚是這麼個大小,朋友都說算大,我覺得可能加了自己的肉肉,但醫生說小BB比正常size大了一週數寶寶要繼續健康成長 #雪子媽媽的快樂孕記」唔少網友都紛紛留言話雪雪3個月嘅孕肚都算大,又叫佢唔使緊張,放鬆心情嚟迎接呢個小生命,仲話相信佢一定係個靚媽咁話。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!