掃呢頁CODE去手機

2017年2月24日 星期五

拍《愛回家》爆欺凌 邵珮詩受辱落淚 __,邵珮詩,愛.回家,愛回家,

唔使咁上心嘅。邵珮詩早前在無綫劇集《愛‧回家之八時入席》飾演傻頭傻腦的「殷欣」一角,令不少網友關注,在劇中「殷欣」經常被同事欺負,珮詩自爆拍攝此劇時拍到喊,皆因有次劇中男演員聯盟「偷」她的電話,令她委屈落淚。男仔蝦女仔珮詩說:「其實嗰次真係可以訓練到我嘅EQ,當時我發現唔見咗個電話,我係咁周圍搵,點知同我玩開嗰班男演員就拎住個電話同我講:『你部電話咪喺呢度囉!』我當時真係好嬲,諗緊佢哋點解咁樣做! ...


唔使咁上心嘅。

邵珮詩早前在無綫劇集《愛‧回家之八時入席》飾演傻頭傻腦的「殷欣」一角,令不少網友關注,在劇中「殷欣」經常被同事欺負,珮詩自爆拍攝此劇時拍到喊,皆因有次劇中男演員聯盟「偷」她的電話,令她委屈落淚。

男仔蝦女仔

珮詩說:「其實嗰次真係可以訓練到我嘅EQ,當時我發現唔見咗個電話,我係咁周圍搵,點知同我玩開嗰班男演員就拎住個電話同我講:『你部電話咪喺呢度囉!』我當時真係好嬲,諗緊佢哋點解咁樣做!當下我即刻質問佢哋點解要拎我電話?佢哋仲要話冇,最後件事都解決咗,我盡力去冷靜番成件事,因為覺得好似成班人恰一個女仔!之後我就真情流露喊咗出嚟,佢哋都有嚇親。可能我多咗呢啲經歷,所以之後拍某場喊戲都好入戲,不過,拍完都仲喊咗兩個鐘。」

組團學跳舞

港姐出身的珮詩入行兩年多,坦言現時舒服過當選階段,更知道自己的定位:「以前係諗住Sell Sweet、靚女,但依家我會覺得自己係活潑同運動性。」珮詩更透露將會與一班圈中女仔組成跳舞團:「我哋成班女仔會組一個團,主要係圍繞跳舞,遲啲都會開個Page,拍片上網娛樂大家。」

場地:英皇紅酒扒房

鳴謝:Barry@Oneness




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!