掃呢頁CODE去手機

2017年2月1日 星期三

游泳健將兼高材生 林泳似足彭羚咁唱得 __,彭羚,



其他影片:>>






相關連結:【大女初長成】英皇東亞吼實林海峰禁17歲索女林泳入行http://bit.ly/bookbcover1404a【獨家有片●慌死睇蝕】彭羚買雪糕林海峰遮鏡頭護妻http://bit.ly/bookbcover1404b林海峰唔准48歲彭羚放棄復出全職湊女http://bit.ly/bookbcover1404d彭羚是唱得之人,就連囡囡林泳亦都遺傳了媽咪嘅靚聲兼好唱得,17歲已經有五呎六吋高 ...


相關連結:

【大女初長成】英皇東亞吼實 林海峰禁17歲索女林泳入行

http://bit.ly/bookbcover1404a

【獨家有片●慌死睇蝕】彭羚買雪糕 林海峰遮鏡頭護妻

http://bit.ly/bookbcover1404b

林海峰唔准 48歲彭羚放棄復出全職湊女

http://bit.ly/bookbcover1404d

彭羚是唱得之人,就連囡囡林泳亦都遺傳了媽咪嘅靚聲兼好唱得,17歲已經有五呎六吋高model身材,原來林泳唔單止係校內高材生,更是游泳健將。

本身喺女拔讀書嘅林泳,成績已經好好,不過彭羚就唔想囡囡壓力咁大,兩年前安排咗林泳轉去漢基國際學校讀書。:游水又叻,讀書又唔錯嘅林泳,本身好識同人溝通,加上又生得靚,轉去新學校之後,即時成為校內風頭躉。

兩個女由細到大,都係由彭羚落足心機去湊,而彭羚對囡囡佢哋一向都係保持開放態度。至於林海峰,當然係嚴父角色,仲要係好保護一屋嘅女人嗰種,有次林泳po咗張泳照上facebook,已經被林海峰訓話。

所以囡囡有心事,好多時都係搵彭羚傾訴,平時出街,兩個更似足姊妹花咁,拖晒手仔一齊行。唔講仲以為彭羚係佢哋嘅家姐呀!


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!