掃呢頁CODE去手機

2017年2月20日 星期一

信唔信?陳嘉寶守「豬」論理性勝天性 __,陳嘉寶,

信不信由你!曾經喺娛圈名震一時嘅處女黨,個個係咁輪住嫁,李亞男、鍾嘉欣、岑麗香、王君馨……狀況如黃耀明首歌《十個救火的少年》一樣買少見少,呢個「朵」幾乎要列入史前動物。又係嘅,佢哋全部樣靚身材正,係男人都想快啲私有化喇!日日咁對住件性感尤物,試問點忍?所以鍾嘉欣雙喜臨門完全明晒,人之常情啫!但27歲嘅宅男女神陳嘉寶(Anjaylia)就發出「守貞偉論」,自爆同男友拍拖四年「有愛冇性」,即使出埠旅行 ...


信不信由你!

曾經喺娛圈名震一時嘅處女黨,個個係咁輪住嫁,李亞男、鍾嘉欣、岑麗香、王君馨……狀況如黃耀明首歌《十個救火的少年》一樣買少見少,呢個「朵」幾乎要列入史前動物。又係嘅,佢哋全部樣靚身材正,係男人都想快啲私有化喇!日日咁對住件性感尤物,試問點忍?所以鍾嘉欣雙喜臨門完全明晒,人之常情啫!但27歲嘅宅男女神陳嘉寶(Anjaylia)就發出「守貞偉論」,自爆同男友拍拖四年「有愛冇性」,即使出埠旅行全程瞓埋同一張床,那怕遇上雷電交加、乾柴烈火又如何?只要守齋信念強,就可練到「零衝動」,明言仲保住「乳豬全體」喎!唔係啩?呢種講法完全超越人體極限喎!真係要套用靈異事件片尾嗰句例牌:「信不信由你」

男友冇衝動?你信唔信?

Nuts哥自問係凡人,好難想像「聖女」Anjaylia嗰種守貞法,雖然有宗教信仰做後盾,始終咁大個女先第一次戀愛,正所謂「初戀無限Fun」,加上現今乜都講求效率,「性女」充斥Market,Anjaylia得天獨厚一副純純靚樣,身為雄性動物點會冇感覺、冇衝動?相對同樣自稱處女之身嘅「細細粒」陳嘉佳,就合理可信程度高好多。至於Anjaylia講到「理性可以戰勝天性」呢個說法,到底係美麗願望定係真實謊言?Nuts哥斗膽講句有質疑過,從天性角度出發,所謂「食色性也,人之常情」,男人圈更直接抵死「有食唔食,罪大惡極」,就連Anjaylia老死、喺夜店玩過牆壁咚、戀愛經驗相當豐富嘅鄭嘉穎,都唔怕尷尬坐低搵當事人問個明白,就知有幾唔合乎常理。

叫緊十三么等食西

過往亦有不少圈中人希望守貞到新婚,結果露埋餡都唔使畫公仔畫出腸,心知肚明,證明理論與實踐係幾難共存,所以成功戒色嘅虔誠教徒藝人高皓正咁,佢喺網上曾分享過「10個不婚前性行為的理由」:包括「自信心大增」、「對方父母歡喜」、「不會怕有咗」、「更多了解對方」、「很想結婚」、「只會找結婚對象」、「容易處理性沉溺」等,以過來人身份現身說法信仰助他不再沉迷女色。Nuts哥都覺得「高教主」所言有理,只係每每意志薄弱,衰一時衝動下連「豬扒都變貂蟬」照食落肚咋。

講咗咁耐,Anjaylia能夠保到貞,佢男友「想食唔食得」當然居功至偉,為守住自己未來隻豬跟到天腳底,點解唔實際啲度掂求婚計仔拖女友入教堂行禮結婚,咁咪唔使長期守「豬」待兔,亦好似攻打四方城咁,一開牌叫緊十三么等食西,點知畀人自摸西雞胡食咗,到時臨尾香就揼心喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!