掃呢頁CODE去手機

2017年2月9日 星期四

Bob醉酒搞事?謝安琪否認:仲有傾心事 __,Bob,謝安琪,林盛斌,

謝安琪為阿Bob講說話,佢話對方係飲醉,但只係搞氣氛冇鬧事!藝人Bob(林盛斌)醉爆鬧事早有前科,而今次在新年期間,Bob與蕭正楠、方力申、周柏豪等一班好友結伴到張繼聰及謝安琪(Kay)家中團拜,事後Bob都有在網上自爆當日曾經飲醉酒,不過有傳當晚Bob醉爆後又出洋相,不單強吻友人,臨尾又唔肯走人,仲爆粗箍頸鬧人,還激到大肚的阿kay都想扯火,最後Bob由幾個友人成功夾走。搞氣氛冇鬧事Kay剛接受 ...


謝安琪為阿Bob講說話,佢話對方係飲醉,但只係搞氣氛冇鬧事!

藝人Bob(林盛斌)醉爆鬧事早有前科,而今次在新年期間,Bob與蕭正楠、方力申、周柏豪等一班好友結伴到張繼聰及謝安琪(Kay)家中團拜,事後Bob都有在網上自爆當日曾經飲醉酒,不過有傳當晚Bob醉爆後又出洋相,不單強吻友人,臨尾又唔肯走人,仲爆粗箍頸鬧人,還激到大肚的阿kay都想扯火,最後Bob由幾個友人成功夾走。

搞氣氛冇鬧事

Kay剛接受東網訪問,她替Bob呼冤,並謂:「梗係冇啦(激嬲),大家咁開心,嗰日阿Bob雖然係飲醉咗,但係佢都係搞氣氛嗰啲嚟,唔係醉酒鬧事,最後個個都玩得好高興,個個都冇佢飲咁多,有啲有司機走先,佢係留到最後嘅,仲慢慢同我哋兩公婆傾吓心事,傾吓啲小朋友讀書啲嘢,後尾佢都散咗酒氣,我老爺仲煮咗3個河粉畀佢食𠻹,因為佢突然間肚餓食個河粉,一個唔夠仲煮3個,玩得好開心,絕對冇嬲,同埋阿Bob睇啲相好似好瘋狂啫,其實佢都係搞氣氛。你知佢都係金牌司儀,喺現場佢講嘢係好大聲,佢都係『我大聲唔代表我冇禮貌』,大家都玩得好開心。」

「幫我踩旺嗰場」

Kay表示大家千祈唔好屈阿Bob,她說:「我哋好愛佢,同埋嗰日真係佢自己客氣啫,佢之後都有喺facebook講自己飲醉酒,唔知講咗啲乜嘢,其實就唔係好大件事,現場都冇人話畀佢嚇親,完全冇呀,大家都係覺得佢飲咗酒好歡樂,講嘢大大聲,新年流流好響,幫我踩旺嗰場嘅感覺,千祈唔好咁樣話阿Bob,我覺得佢都係開心先喺我屋企咁relax。」

 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!