網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月4日 星期六

送Bra畀老婆唔敢講 王浩信追仔恨造人 __,王浩信,

王浩信話由裏到外都送過畀老婆陳自瑤,咁內即係…?藝人王浩信出席手錶活動,並擔任星級店長。他表示新年休息了三天陪家人,年初四已經要為劇集《踩過界》開工,提到早前有指有車主借電單車給該劇作拍攝後,工作人員忘記拆下道具炸彈便歸還,他坦言:「可能當時太趕,所以做漏咗嘢,我都要同車主講聲唔好意思,令佢虛驚一場,但都證明無綫做嘢唔係是是旦旦,啲道具好真。」怕醜講「咪係嗰啲」提到情人節,王浩信稱會送情侶手錶給太 ...


王浩信話由裏到外都送過畀老婆陳自瑤,咁內即係…?

藝人王浩信出席手錶活動,並擔任星級店長。他表示新年休息了三天陪家人,年初四已經要為劇集《踩過界》開工,提到早前有指有車主借電單車給該劇作拍攝後,工作人員忘記拆下道具炸彈便歸還,他坦言:「可能當時太趕,所以做漏咗嘢,我都要同車主講聲唔好意思,令佢虛驚一場,但都證明無綫做嘢唔係是是旦旦,啲道具好真。」

怕醜講「咪係嗰啲」

提到情人節,王浩信稱會送情侶手錶給太太陳自瑤,他又大爆「咩都送過」但怕醜不敢講送Bra,他笑言:「因為好多嘢都送過,由頭到腳,由裏到外都送過。(內係指咩?)咪係嗰啲。(揀你自己喜好?)大家攞個協調,我都有自己喜好。」他又指今日見到有孫女送手錶給爺爺,令他十分感動:「因為我都好鍚我爺爺,由細到大,佢無論精神上同物質上都好支持我,我又冇乜時間陪佢,所以我都要送手錶畀爺爺。」

忙爆冇時間造人

另外,王浩信透露拍完《踩過界》後便投入劇集《溏心風暴3》的拍攝,該劇更會到葡萄牙取景,他說:「好開心,可以加入《溏心》大家庭,雖然上年十月開始一直到依家都冇放過假,但可以拍到《溏心》,好值得。兩劇會接住開工,想做乜都唔得。(想造人?)點都想。(想太太送個bb畀你?)第二胎如果同大女相隔太遠都唔好,要從長計議,太太又愈來愈多劇拍。(下胎想生仔?湊個好字?)仔女都鍾意,湊到個好字當然好啲。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!