掃呢頁CODE去手機

2017年2月21日 星期二

【《有樓》首播】「高潮女」狂拋胸晒腿 整蛋糕都要着Deep V __,高潮女,Seasun,

大台節目《有樓萬事足》噚晚首播,之前預告片一出街就令節目成為城中熱話,皆因「高潮女」、「105%港女」、「50蚊哥」等等極品人物,為上車無所不用其極,言論又夠出位。節目一開波就例牌介紹各個「素人」,講吓金句,當中有人講明擇偶條件要有樓,亦有人有樓喺手,只想搵真愛。今集主題係「有樓有真愛?」,第一個出場嘅主人翁就係「高潮女」Seasun。佢一出場就講金句「如果冇樓嘅話,唔好白撞啦。」之後就話自己擇偶 ...


大台節目《有樓萬事足》噚晚首播,之前預告片一出街就令節目成為城中熱話,皆因「高潮女」、「105%港女」、「50蚊哥」等等極品人物,為上車無所不用其極,言論又夠出位。節目一開波就例牌介紹各個「素人」,講吓金句,當中有人講明擇偶條件要有樓,亦有人有樓喺手,只想搵真愛。今集主題係「有樓有真愛?」,第一個出場嘅主人翁就係「高潮女」Seasun。佢一出場就講金句「如果冇樓嘅話,唔好白撞啦。」之後就話自己擇偶條件首要有樓,因為「有樓先有高潮」。現年22歲嘅Seasun解釋話有高潮先易生仔,要有安穩地方去陀B,咁先安心。o依家單身嘅佢想快啲有真命天子,仲話到時會整蛋糕畀男友食,然後問對方:「揀甜品定自己?」不過有位男士阿龍就問Seasun,揀同有能力嘅男人交配,對方隨時三妻四妾;不過Seasun就話唔介意喎,仲話:「好嘢梗係多人爭啦,唔好嘅送都唔要啦。」又講到:「香港係『一夫一妻制』,反正我都係乜乜乜太,始終都有啲保障嘅。」不過呢啲說話之前預告片都聽過晒啦,未睇過嘅就係Seasun喺鏡頭面前不斷拋胸,搔首弄姿,連整個蛋糕都要着Deep V,真係千奇百趣!

(《有樓萬事足》節目截圖) 22歲嘅「高潮女」Seasun又再講返啲預告片聽過嘅金句。(《有樓萬事足》節目截圖) Seasun今集勁多拋胸鏡頭。(《有樓萬事足》節目截圖)
(《有樓萬事足》節目截圖) 整蛋糕都要着Deep V。(《有樓萬事足》節目截圖) (《有樓萬事足》節目截圖)
阿龍問Seasun點睇有能力嘅男人隨時會三妻四妾。(《有樓萬事足》節目截圖) Seasun話唔介意喎。(《有樓萬事足》節目截圖) (《有樓萬事足》節目截圖)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!