網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月18日 星期六

軒仔唱被消失的歌 紅館跪地謝Fans __,軒仔,張敬軒,

遭《歌手》封殺後 與王菀之踩入紅館軒仔唱被消失的歌 跪地謝Fans張敬軒與王菀之(Ivana)這對老友,前晚起一連四晚踩入紅館,舉行「TheMagicalTeeterTotter張敬軒.王菀之」演唱會,二人又唱又跳,加上不時鬥嘴互窒,場面搞笑。軒仔被內地封殺,早前被飛出節目《歌手》,軒仔前晚在台上重提「被消失」之餘,又唱兩首本來在節目唱的歌圓夢,還單腳跪地答謝觀眾。軒仔感激歌迷入場支持,前晚以嗌爆 ...


遭《歌手》封殺後 與王菀之踩入紅館

軒仔唱被消失的歌 跪地謝Fans

張敬軒與王菀之(Ivana)這對老友,前晚起一連四晚踩入紅館,舉行「The Magical Teeter Totter張敬軒.王菀之」演唱會,二人又唱又跳,加上不時鬥嘴互窒,場面搞笑。軒仔被內地封殺,早前被飛出節目《歌手》,軒仔前晚在台上重提「被消失」之餘,又唱兩首本來在節目唱的歌圓夢,還單腳跪地答謝觀眾。



軒仔感激歌迷入場支持,前晚以嗌爆咪聲量向大家講多謝。

張敬軒早前上內地節目《歌手》被踢出局,他完成第一集錄影後,內容卻全被刪走,用CG、剪接刪除所有拍到他的鏡頭,原因軒仔被翻舊賬,指他是撐港獨撐佔中,雖然事後他再談被飛,表示細節記得不清楚,又謂對節目得失看得不重,但前晚在演唱會台上重提此事,還唱出陳百強的《等》,以及其代表作《櫻花樹下》,表示兩首歌本來是在節目內唱,又向台下觀眾鞠躬,再單腳跪地答謝觀眾。

微博多十幾萬Fans

軒仔在台上說:「唱呢兩隻歌,其實係我特意揀嘅,大概喺差唔多一個月之前,我諗大家都有睇報紙喇。」此時有觀眾大聲叫他「唔好講」,軒仔聞言向四面觀眾作90度鞠躬,然後以嗌爆咪聲量向大家講多謝。他續說:「當時呢個節目想我唱多啲廣東歌,呢兩首歌原本打算喺節目唱,一首係代表作,一首係粵語流行曲最輝煌嘅歌,係我偶像陳百強作品,今次可以把握機會,向觀眾致意,唱畀大家聽,算係圓咗心願。」

完騷後,軒仔與王菀之齊齊接受傳媒訪問,問軒仔是否好感觸要多謝觀眾?軒仔說:「唔係,只係好開心有咁多觀眾嚟支持,有啲歌迷喺台灣、馬來西亞飛過嚟睇。」至於是否刻意選唱那兩首歌?軒仔謂:「我又冇咁諗過,只係當時畀個導演睇,覺得呢個版本好好聽,係想個演唱會好好聽。」前晚不少內地歌迷專程來港捧場,軒仔表示知道:「人生就係咁,每件事都有兩面,嗰件事之後我微博多咗十幾萬fans,Ig都多咗,今晚係一個我同Ivana嘅演唱會,想帶畀大家視覺同聽覺享受,冇諗太多嘢!」



軒仔前晚在紅館開騷,重提被飛出《歌手》,更下跪多謝歌迷。



軒仔與王菀之扮鬼扮馬𠱁觀眾。



一班舞蹈員化身迴轉壽司,在軒仔與王菀之身邊團團轉。

針唔拮到肉唔知痛

問軒仔是否好感動?他坦言:「感動㗎!其實話針唔拮到肉唔知痛,對於我嘅感覺,我冇歌迷咁心痛,或者好多歌迷支持我好多年,佢哋心痛我捲入咗呢啲事入面,所以今晚我都冇留力,將最好嘅留畀佢哋,我知好多搭飛機同火車嚟,可以振興埋零售業!」

前晚演唱會於8時35分開場,王菀之以全黑打扮現身,配襯穿白西裝的軒仔,之後二人鬼馬跳舞,又唱《娥姐賣粉果》兼在台上猜包剪揼,結果軒仔輸了,王菀之就扮連續掌摑軒仔。另外,王菀之於唱《表參道》時,穿黑色deep V性感大露背裝與男dancer跳辣身舞。

採訪:馬建華

攝影:沈健程



軒仔任由性感女舞蹈員在他身上摸來摸去。



着低胸裙的王菀之被男舞蹈員又攬又錫跳辣舞。

【演唱會曲目】

1.《開籠雀》

2.《相對論》

3.《柳暗花明》

4.Medley:《相逢何必曾相識》、《叉燒包》、《牛油蛋撻》、《娥姐賣粉果》

5.《找對的人》

6.《好時辰》

7.《畫意》

8.《酷愛》

9.《水百合》

10.《留白》

11.《井》

12.《最好的》

13.《該死的快樂》

14.《迷失表參道》

15.《等》

16.《櫻花樹下》

17.《羅賓》

18.《頭髮亂了》

19.《小團圓》

20.《青春常駐》

21.《迷失藝術》

22.《笑忘書》

23.《末日》

24.《伴我啟航》

25.《低科技之歌》、《粒糖有毒》

26.《Chotto等等》

27.《友誼的小船》

28.《My Way》

29.《我真的受傷了》

30.《下次愛你》

31.《風起了》

32.《擁抱一個人》

33.《手望》


鍾意就快D Share啦!