掃呢頁CODE去手機

2017年2月21日 星期二

【獨家回應】 疑似時鐘酒店私影FB瘋傳 「高潮女」:我又冇錢收 __,高潮女,Seasun,

【新增回應】最近一講起2千呎嘅豪,大家可能唔會再諗買唔買得起、好大、好貴等等,反而會諗起一個人,就係講過「有樓先有高潮」嘅《有樓萬事足》「高潮女」Seasun,噚日喺節目中,不斷拋胸,搔首弄姿,連整個蛋糕都要着DeepV,到底係為咗收視定係佢興趣呢?今日有網民就可能解答到呢個問題喇,因為有網民貼咗一堆Seasun嘅性感相,輯相就着住啲性感內衣,甚至接近一絲不掛,只係用手掩住個胸。呢個po喺face ...


【新增回應】最近一講起2千呎嘅豪,大家可能唔會再諗買唔買得起、好大、好貴等等,反而會諗起一個人,就係講過「有樓先有高潮」嘅《有樓萬事足》「高潮女」Seasun,噚日喺節目中,不斷拋胸,搔首弄姿,連整個蛋糕都要着Deep V,到底係為咗收視定係佢興趣呢?今日有網民就可能解答到呢個問題喇,因為有網民貼咗一堆Seasun嘅性感相,輯相就着住啲性感內衣,甚至接近一絲不掛,只係用手掩住個胸。呢個po喺facebook已經引嚟過千嘅share同過千嘅留言,估唔到網民鍾意一早睇呢個po。網民嘅留言就十分有趣,好似有「求條女塊面的面積。」「二千呎。」「當睇鬼故囉lol。」「哇『港女』呢個名都優化咗佢 lol。」「真係唔識欣賞,咁老!」今次網民留言除咗有趣之外,仲有觀測力,因為有網民就指,影呢輯嘅相地方,好似一間時鐘酒店,嗯,高潮都要2千呎樓先有,咁影相去時鐘酒店都好正常嘅...問到Seasun有人喺fb有人貼左佢好性感私影相,有腿張開、有浸浴缸同全祼床照?Seasun透過WhatsApp回覆《蘋果》:「隻字不換OK ma?」佢應想講「隻字不提」吧!再追問佢有關輯私影資料,如呢輯相幾年前影?當時收咗幾多錢?構思好大膽?Seasun就選擇性避答,佢只係好嬲嬲豬話:「惡意誹縍攻撃,收了幾錢,要退錢啦,求其PS圖就收錢,早知我自己嚟!」再問到Seasun可記得嗰輯性感相邊度影?收咗幾錢?被迫定自願情況下拍攝?佢答:「其化(他)人有錢收,我又冇錢收,我慳番d水費。」Seasun越諗越火滾,過咗一陣,佢㷫爆向fb貼相人挑機:「同佢講 ,雖然我好斯文,一睇就知五(唔)係善男信女,再唔刪咗去,有d咩我都控制五(唔)倒(到)。」

網民嘅留言都好精彩
有網民發指係一間時鐘酒度影

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!