掃呢頁CODE去手機

2017年2月11日 星期六

【獨家】解構秒回秘技!fb紅人「文生」真身現《蘋果》…原來幾靚仔! __,蘋果,

「我係一個用25個鐘上facebook嘅廢青。」近嚟老是常出現、差唔多每個《蘋果》fb、《100毛》、「名校Secret」等等嘅各大小媒體FB都會見到佢嘅留言——一個名叫Leoman嘅黑人「文生」。頭像係一個黑人男子,大家可能會幻想佢係一個「又毒又宅」嘅廢青。估唔到自稱24、25歲嘅文生,真人都幾潮,仲一啲都唔黑添!有留意開文生fb,都知佢有兩個嗜好,就係瘋狂留言同埋種栗米。問到佢點解咁多嘢唔種要 ...


「我係一個用25個鐘上facebook嘅廢青。」近嚟老是常出現、差唔多每個《蘋果》fb、《100毛》、「名校Secret」等等嘅各大小媒體FB都會見到佢嘅留言 —— 一個名叫Leoman嘅黑人「文生」。頭像係一個黑人男子,大家可能會幻想佢係一個「又毒又宅」嘅廢青。估唔到自稱24、25歲嘅文生,真人都幾潮,仲一啲都唔黑添!有留意開文生fb,都知佢有兩個嗜好,就係瘋狂留言同埋種栗米。問到佢點解咁多嘢唔種要種粟米?文生話:「因為我哋嗰邊(剛果)都係食粟米多。」好鬼入戲。文生個專頁成立短短兩個星期,就勁吸到9,000幾個like,佢就好多謝網民嘅支持,仲話一開始都冇諗過會爆紅:「其實都係隨心所欲,見到咩想留就留(言),冇諗過話要點樣。」至於會唔會以瓊姐(King Jer娛樂台)為目標,文生話:「我都有留意過佢嘅,都有少少興趣想識佢嘅。」想了解文生更多,見證佢嘅「秒回秘技」有幾快?即刻去片

睇住呢張頭像,又點會諗到文生真人係咁樣 差唔多每個蘋果fb po,文生都係首名!(蘋果fb截圖)
唔只蘋果,就連100毛,文生都要做「冧巴溫」(>fb截圖) 我哋fb team嘅同事終於見到文生真面目! 因乜解究文生會鍾情於粟米?
文生即場示範佢嘅「秒回秘技」

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!