網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月4日 星期六

【騷fit爆body】40歲陳山聰芭提雅大解放 三角泳褲冇激凸 __,山聰,陳山聰,

陳山聰喺13年同賭王三房大女何超雲分手後,一度淪落為「四失聰」,形象跌到落谷底!不過,陳山聰都算毅力超凡,好快就大番身,0氹番掂大台高層俾佢返去拍劇,之後積極操Fit自己,識咗一班同樣鍾意做運動嘅朋友,好似袁偉豪、胡諾言、黃智雯、胡定欣等等。最重要係有愛情滋潤,同超雲分手後一年就閃速同任職美容顧問嘅Apple拍拖,真係信心番晒嚟!今個農曆新年,山聰就同埋女友Apple、阿哥Joseph同阿嫂Sop ...




其他影片:>>






陳山聰喺13年同賭王三房大女何超雲分手後,一度淪落為「四失聰」,形象跌到落谷底!不過,陳山聰都算毅力超凡,好快就大番身,0氹番掂大台高層俾佢返去拍劇,之後積極操Fit自己,識咗一班同樣鍾意做運動嘅朋友,好似袁偉豪、胡諾言、黃智雯、胡定欣等等。最重要係有愛情滋潤,同超雲分手後一年就閃速同任職美容顧問嘅Apple拍拖,真係信心番晒嚟!今個農曆新年,山聰就同埋女友Apple、阿哥Joseph同阿嫂Sophie一齊去泰國芭提雅旅行,日前阿嫂Sophie喺facebook分享咗好多吃喝玩樂嘅相片。當中見到陳山聰去泳池游水,着上三角泳褲不過就冇激凸,但就show咗肚臍下面嘅紋身圖案。山聰平時好鍾意喺網上晒body,今次雖然冇咗六嚿腹肌,但40歲嚟講,身材都算操得好fit,佢似乎特別鍾意做和平手勢,另一張相見佢扭腰、趷籮晒長腿,姣味十足。相對嚟講,Apple就比較失色,着住件裙款泳衣,外面再加多件小背心,比起阿嫂Sophie更加保守。前日陳山聰回覆傳媒時直認最近肥咗,佢話﹕「又出賣我啲性感照?!我0依家好肥呀,可能新年同屋企人一齊過,旅行玩太開心、太放鬆,所以食大咗,之後會再操番。(女朋友怕羞唔敢着泳衣?)佢好肥,未keep呀。」問到今年會否參加渣打馬拉松比賽?佢話:「唔會,但係報咗加拿大同東京馬拉松,到時睇吓工作安排點,都想去唔同地方跑。」

陳山聰去到泰國好relex,着三角泳褲游水曬太陽。 山聰哥哥Joseph都幾型仔。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!