掃呢頁CODE去手機

2017年2月3日 星期五

名人:G.E.M.速遞消夜 超蓮驚喜到狂嗌 __,G.E.M.,G.E.M,何超蓮,超蓮,鄧紫棋,

G.E.M.(左)同超蓮就算依家各自冇拍拖,都可以好Sweet!「宇宙巨漿」鄧紫棋(G.E.M.)與賭王何鴻燊三房千金何超蓮(Laurinda)一向老友鬼鬼,兩人仲不時炮製驚喜畀對方,令唔少網民都嗌羨慕!昨晚,G.E.M.由外地工作回港,佢落機後第一時間唔係返屋企沖涼瞓覺,反而係深夜速遞消夜畀超蓮食,個消夜仲要係由台北運到香港嘅,有心到呢!G.E.M.喺Instagram表示:「戴個口罩拿著(着) ...




其他影片:>>






G.E.M.(左)同超蓮就算依家各自冇拍拖,都可以好Sweet!

「宇宙巨漿」鄧紫棋(G.E.M.)與賭王何鴻燊三房千金何超蓮(Laurinda)一向老友鬼鬼,兩人仲不時炮製驚喜畀對方,令唔少網民都嗌羨慕!昨晚,G.E.M.由外地工作回港,佢落機後第一時間唔係返屋企沖涼瞓覺,反而係深夜速遞消夜畀超蓮食,個消夜仲要係由台北運到香港嘅,有心到呢!G.E.M.喺Instagram表示:「戴個口罩拿著(着)她愛的台北涼麵跑去她家送驚喜~😚😚😚 我怕她睡了所以一直在跟她發短訊~當時她還以為我太孤獨,跟我說一定會陪我,又說自己男友力MAX~我就心想⋯再過半小時你就知道誰才真的是男友力MAX~哼😝😝😝」

過咗兩粒鐘後,G.E.M.又再向網民報告超蓮見到消夜嘅第一反應:「她一打開家門見到我還一臉呆~然後她看到涼麵就好開心一直在尖叫~哈哈哈哈!你快樂於是我快樂~~~~~ @laurinda_ho」嘩!咁識冧女,G.E.M.今次一定冇得輸相信就算係仔都唔夠佢撼呀!

滿心驚喜嘅超蓮,擦完消夜後喺Instagram表示:「這個女的贏了!太強大的驚喜了!我最愛的台灣涼麵+孤單的讀書夜+比男友還貼心的閨蜜=無敵幸福❤我不要男友了要你就好了😘😘😘😘😘 #整個驚呆的狀態開的門 #怎麼有那麼棒的 @gem0816 愛死你啦」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!