掃呢頁CODE去手機

2017年2月27日 星期一

G.E.M.亂入音樂節 觀眾留言爆粗狂鬧 __,G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,

唉…都唔知佢到底啱定唔啱?由黎明旗下製作公司在中環海濱舉行一連三日的「DragonlandMusicFestival」已結束,昨晚尾場主題「OneNightPop」,由國際人氣歌手組合BlackEyedPeas、IggyAzalea、CarlyRaeJepsen及MikePosner應邀參與演出,擔任壓軸出場的BlackEyedPeas演唱期間,「失驚無神」邀請了「宇宙巨漿」鄧紫棋(G.E.M.) ...


唉…都唔知佢到底啱定唔啱?

由黎明旗下製作公司在中環海濱舉行一連三日的「Dragonland Music Festival」已結束,昨晚尾場主題「One Night Pop」,由國際人氣歌手組合Black Eyed Peas、Iggy Azalea、Carly Rae Jepsen及Mike Posner應邀參與演出,擔任壓軸出場的Black Eyed Peas演唱期間,「失驚無神」邀請了「宇宙巨漿」鄧紫棋(G.E.M.)上台合唱,當時台下傳出陣陣噓爆聲,有觀眾更激動得大叫:「落台」之後不少觀眾、粉絲在社交平台以粗口留言鬧爆G.E.M.。

硬衝上台

有觀眾留言:「X(仲連用幾個舉中指emoji),無lala(喇喇)彈過宇宙G.E.M.feat Black eyed peas,攪到冇晒feel,一出場就爆多人her(噓)佢巧正。」、「阿漿做乜X?完全破壞晒」、「係宇宙GEM亂入毀左(咗)首《WhereIsTheLove》等等,今次G.E.M.都可以話係躺着中槍喇!

據知G.E.M.這位「不速之客」突然現身舞台,事前主辦單位全不知情,有人目睹G.E.M.上台前曾遭現場多位工作人員阻止,後台情況一度混亂,爆料者透露當主辦單位負責人王凱文(Alvin)得知有人硬要上台,立即狂奔到後台了解事件,但G.E.M.在混亂間已即刻「立」咗支咪衝上台,令主辦方為之氣結。

曾有人阻止上台

就G.E.M.突然現身舞台,主辦單位Player One負責人Alvin接受「東網」追問,他坦承完全不知道G.E.M.現身,Alvin語氣無奈說:「成件事係好突然,我哋真係唔知道。」Alvin坦言昨晚個騷主題是外國歌手的演出,他說:「依家係偏離咗嘅。」對曾有人阻止G.E.M.上台,Alvin默認說:「當時我唔係後台,如果工作人員有疑問都係正常嘅,但我趕到後台,佢已經上咗台啦。」

Black Eyed Peas經理人狂道歉

G.E.M.演出後曾在IG上載與Black Eyed Peas合照,並留言:「其實我本來只是來看表演,但will.i.am早上在短訊裏突然叫我不如晚上一起唱Where Is The Love!哈哈哈,想不到我跟Black Eyed Peas的第一次合作居然這麼即興!Thank you Will, for inviting me!」對G.E.M.表示自己是受Black Eyed Peas成員will.i.am邀請,Alvin沒有好氣說:「尋晚我都有同Black Eyed Peas嘅經理人溝通過,佢聽完明白咗成件事,佢哋仲連續5次say sorry,我只可以話,如果我哋請嚟嘅嘉賓,係搵本地歌手嚟演出,基本上係要通知我哋嘅。(係咪不滿?)係偏離咗成個騷嘅原意,喺安排上失當。」對G.E.M.演出惹來觀眾負評狂轟,Alvin表示今次是公司第一次搞音樂節,最擔心是影響大會品牌。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musico


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!