掃呢頁CODE去手機

2017年2月20日 星期一

GF-able李佳芯否認貼仔:當做宣傳 __,李佳芯,

有樓冇愛嘅婚姻,有咩意義呢?無綫藝人李佳芯今日為珠寶展發布會擔任模特兒,分別戴上兩套名貴首飾,她謂女人都鐘意珠寶,自己都有儲啲,嫲嫲都有留首飾畀佢,她話:「我個人好鐘意玉,雖然畀人感覺老氣,但有收藏古玉。(最貴幾錢?)係爺爺嫲嫲畀我嘅玉戒指,對我嚟講係無價寶,個手工好精緻,依家買唔到。」靠自己養自己另外,問到最近有拜金女Seasun揚言有2000呎樓先嫁,李佳芯謂:「用呢樣嘢作條件去維繫一段感情唔 ...


有樓冇愛嘅婚姻,有咩意義呢?

無綫藝人李佳芯今日為珠寶展發布會擔任模特兒,分別戴上兩套名貴首飾,她謂女人都鐘意珠寶,自己都有儲啲,嫲嫲都有留首飾畀佢,她話:「我個人好鐘意玉,雖然畀人感覺老氣,但有收藏古玉。(最貴幾錢?)係爺爺嫲嫲畀我嘅玉戒指,對我嚟講係無價寶,個手工好精緻,依家買唔到。」

靠自己養自己

另外,問到最近有拜金女Seasun揚言有2000呎樓先嫁,李佳芯謂:「用呢樣嘢作條件去維繫一段感情唔得,大家住埋同一間屋,唔夾都冇意思,靠自己能力,應該唔會瞓街。」李佳芯已有樓揸手,問到會否「貼仔」?佢話:「我都未養到自己,就算有,排隊都係父母先,唔會係男友。」

爆對男友要求

但之前她被影到揸車接男友ViuTV主持陳炳銓,之後食飯又女方埋單,她謂得啖笑,笑言可能有劇出街,當做宣傳。問到係咪唔介意人男友窮,佢話:「基本經濟同思維大家都要咁上下。(男友睇完會否唔開心?)大家識分真定假,可能我冇咩新聞畀人講,屋企人都有問起,但佢哋知我唔係呢類人。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!