網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月28日 星期二

【超長Hashtag】簡淑兒晒舊相證明冇整容 - __,整容,簡淑兒,

簡淑兒晒相反擊!組合少女標本成員簡淑兒(Jessica)近日憑劇集《愛.回家之八時入席》秘書一角而人氣急升,好多網友都話佢有一對迷人腰果眼兼甜美笑容,秒殺咗唔少網友嘅心。但人紅是非多,有傳Jessica愈大愈靚,有整容之嫌,Jessica即喺IG上載昔日照片以正視聽,強調自己冇整過容:「2011年大學畢業典禮,我仲喺美國,未返嚟香港,未選港姐嘅時候.(嗰時我係肥同黑,我認!)」之後仲加咗一句超長h ...


簡淑兒晒相反擊!

組合少女標本成員簡淑兒(Jessica)近日憑劇集《愛.回家之八時入席》秘書一角而人氣急升,好多網友都話佢有一對迷人腰果眼兼甜美笑容,秒殺咗唔少網友嘅心。

但人紅是非多,有傳Jessica愈大愈靚,有整容之嫌,Jessica即喺IG上載昔日照片以正視聽,強調自己冇整過容:「2011年大學畢業典禮,我仲喺美國,未返嚟香港,未選港姐嘅時候. (嗰時我係肥同黑,我認!)」之後仲加咗一句超長hashtag,佢話:「#係要淨係攞嚟攞去都係攞嗰幾張好明顯妝頭都出晒事嘅相嚟做比較嘅我都冇辦法」睇嚟Jessica真係嬲到爆呀,但之後佢都有道歉,話自己EQ未夠高,承諾會努力工作!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!