掃呢頁CODE去手機

2017年2月20日 星期一

Hea爆街坊Look 吳綺莉癮起踢拖買酒歎 __,吳綺莉,

吳綺莉然酒癮起,個LookHea到爆都理唔到咁多!向來喜愛摸酒杯底的吳綺莉(Elaine),日前晚上8時多忽然酒癮起,只見她以街坊Look,紮住鬆散髮髻兼踢住拖鞋,一身hea到爆的打扮現身大坑一間便利店!入到店內時,吳綺莉懶理途人眼光,自顧自地專攻飲品,火速挑中數款飲品,其中當然唔少得最愛的酒類,買完即匆匆取回座駕,駕車到附近的一屋苑,入內慢慢歎。_________________________ ...


吳綺莉然酒癮起,個LookHea到爆都理唔到咁多!向來喜愛摸酒杯底的吳綺莉(Elaine),日前晚上8時多忽然酒癮起,只見她以街坊Look,紮住鬆散髮髻兼踢住拖鞋,一身hea到爆的打扮現身大坑一間便利店!入到店內時,吳綺莉懶理途人眼光,自顧自地專攻飲品,火速挑中數款飲品,其中當然唔少得最愛的酒類,買完即匆匆取回座駕,駕車到附近的一屋苑,入內慢慢歎。 

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!