網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月21日 星期二

陳豪 森美玩HeHe肉搏 __,HeHe,陳豪,森美,男同性戀,

森美(右)預告與陳豪有親熱戲,相信佢哋另一半都好放心!
陳豪森美玩HeHe肉搏陳豪與森美事先張揚在劇中有「HeHe」兄弟情,陳豪笑言十分期待:「森美演我細佬,我哋好多除衫、換衫嘅戲,仲會有打Boxing,幾多肉搏場面(口架)!所以我都要操肌,但減磅容易操Fit難,要問張繼聰啲操肌心得、餐單同埋做咩運動配合。我要求起碼要有兩舊『朱古力』先出得嚟見人,時間有少少趕,盡量操Fit啲!(有收視壓力?)我不嬲唔理收視,但我好期待呢個劇,因為好少50集劇係以喜劇做 ...


陳豪 森美玩HeHe肉搏

陳豪與森美事先張揚在劇中有「HeHe」兄弟情,陳豪笑言十分期待:「森美演我細佬,我哋好多除衫、換衫嘅戲,仲會有打Boxing,幾多肉搏場面(口架)!所以我都要操肌,但減磅容易操Fit難,要問張繼聰啲操肌心得、餐單同埋做咩運動配合。我要求起碼要有兩舊『朱古力』先出得嚟見人,時間有少少趕,盡量操Fit啲!(有收視壓力?)我不嬲唔理收視,但我好期待呢個劇,因為好少50集劇係以喜劇做題材!」

森美則自爆與陳豪有親熱戲:「我問過監製今次劇入面有冇親熱戲,點知佢話:『有!同陳豪!』頭先宣布我劇中個名叫『古天諾』,白面版古天樂,現場啲女士好似好不屑我咁!做咩呀?依家我唔靚仔咩!」


鍾意就快D Share啦!