掃呢頁CODE去手機

2017年2月15日 星期三

【踢爆造假】送花Iron Man係黃夏蕙契仔兼人夫 契媽轟:做啲咁賤格嘢! __,夏蕙,黃夏蕙,

(新增影片)耍喺fb做一日紅人,幾咁易,只要你揀啱timing。今朝一早,手執鮮花嘅IronMan已經出動,俾網民野生捕獲。咦,金鐘站又見佢企喺碌柱旁邊等,尖嘴又見佢棟喺度等,究竟女朋友過海定唔過海等你?就連健吾都share(冇錯,健吾絕對係一個指標……)圖中那位幸運女生,在IronMan強勁臂彎下竊喜,IronMan手抱花束,享受周遭羨慕目光。然後網民開始起底,嘩好sweet呀好閃呀咁。男主角叫 ...


(新增影片)耍喺fb做一日紅人,幾咁易,只要你揀啱timing。今朝一早,手執鮮花嘅Iron Man已經出動,俾網民野生捕獲。咦,金鐘站又見佢企喺碌柱旁邊等,尖嘴又見佢棟喺度等,究竟女朋友過海定唔過海等你?就連健吾都share(冇錯,健吾絕對係一個指標……)圖中那位幸運女生,在Iron Man強勁臂彎下竊喜,Iron Man手抱花束,享受周遭羨慕目光。然後網民開始起底,嘩好sweet呀好閃呀咁。男主角叫做Paul Ho,仲好開心豬咁接受傳媒訪問,話自己正職設計師,又話自己今朝喺月台企咗十幾分鐘,已經好多人搵佢合照,仲話今日特登向公司請兩個鐘頭假送花,而呢個重約40磅嘅盔甲,係佢用三個幾月一手一腳整,仲多次鎅傷手。多麼的感人。

然後有人發現呢個阿Paul係有老婆。但佢今日接受某報訪問時,故意引導令人信佢同Fion係男女朋友關係,又指兩人於動漫節結緣,相識約一年。然後有人發現,呢個阿Paul,係黃——夏——蕙——契仔。佢背後有間公司,就係黃夏蕙嗰間(亦即係整容失敗嘅艾美琦所屬嗰間)。而相中匿喺Paul強勁臂彎下的女仔,嚴格而言,係一個寂寂無名嘅0靚模,叫Fion黃淑瑩。網民形容之為「奀星」。依家係「新晉歌手」。曾出寫真。亦有人發現,Paul,曾自稱電影領班,間公司叫Galaxy Movie銀河電影。即係…

一切係一個局……細心網民發現,Fion根本係Paul旗下藝人,係咩「Paul's Venus Princess」其中一個Princess,唔係Paul嘅所謂女朋友。如前所述,Paul根本係有老婆。《蘋果》搵夏蕙姨問究竟契仔Paul搞邊科?佢好嬲咁話:「作為我契仔契女,做呢啲咁賤格嘢真係要兜巴星,佢咁做影響其他契妹,同埋契媽我呀!今日情人節,佢有家室唔應玩呢啲曖昧嘢,咁唔好嘛令人誤會。」究竟夏蕙姨係唔知情,定係夾埋0架?問夏蕙姨可介意Paul用你契仔名搞搞震?佢就話:「認得佢上契,借個名幫佢冇所謂,但唔係可以亂嚟!」搞清楚Paul同Fion唔係搞不倫戀、而係講大話呃like之後,夏蕙姨先至唔嬲:「咁就算!」至於講大話唔眨眼嘅人夫Paul接受《蘋果》訪問時就承認,「我搞開event,旗下不嬲有6到8個女仔,而Fion係我近期愛將,今日我專登cosplay去送花畀佢驚喜,大家做娛樂圈都明係小宣傳玩吓。我同太太結婚20年,噚晚送咗花畀老婆,完全唔係背妻偷食。」又話太太好支持佢。夏蕙姨鬧爆佢「做呢啲咁賤格嘢」,Paul就話要負荊請罪、係咁打畀夏蕙姨,仲搬埋阿媽出嚟:「阿媽都成日話我大細路…純粹娛樂大家的小小事情……」散場喇!

(互聯網圖片) 呢個手執鮮花嘅Iron Man已經被網民起底,原來係夏蕙姨契仔Paul Ho。(互聯網圖片) Paul真人係咁嘅。 (圖片來源:佢fb)
Fion…就係佢喇。 (圖片來源:佢fb) (互聯網圖片) 而個收花嘅女仔係0靚模,叫Fion黃淑瑩。(資料圖片)
(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!