掃呢頁CODE去手機

2017年2月14日 星期二

【搞邊科?】謝安琪莫文蔚話Juno係人渣 梁朝偉︰佢係禽獸! __,Juno,梁朝偉,莫文蔚,謝安琪,朝偉,麥浚龍,

俾古天樂、謝安琪同莫文蔚輪流話麥浚龍(Juno)係人渣,估唔到連梁朝偉都出面話Juno。前年佢同阿Kay一首《羅生門》Loop到街知巷問,上年Juno都有出歌,仲搵咗Fiona幫手。今次就出動古天樂、謝安琪、莫文蔚及梁朝偉,看來Juno為新歌MV碌了不少人情牌幫他做宣傳。今年Juno又有咩新搞作呢?最近佢就為新戲《風林火山》籌備前期工作,撞正又要推出新歌,於是佢一日入面拍晒三首歌嘅MV。莫文蔚他們 ...


俾古天樂、謝安琪同莫文蔚輪流話麥浚龍 (Juno)係人渣,估唔到連梁朝偉都出面話Juno。

前年佢同阿Kay一首《羅生門》Loop到街知巷問,上年Juno都有出歌,仲搵咗Fiona幫手。今次就出動古天樂、謝安琪、莫文蔚及梁朝偉,看來Juno為新歌MV碌了不少人情牌幫他做宣傳。

今年Juno又有咩新搞作呢? 最近佢就為新戲《風林火山》籌備前期工作,撞正又要推出新歌,於是佢一日入面拍晒三首歌嘅MV。莫文蔚他們所講的「人渣」、「禽獸」,這些都是名字而且,仲要是歌名。其中Juno仲為《禽獸》這首歌拍了2個版本嘅MV。一日拍4個MV都只係用了5粒鐘。

Juno話其中《人渣》這首歌,雖然是慢歌,但個節奏又係慢得嚟好快,即係點?就要留意一下明日他發佈的新歌了。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!