掃呢頁CODE去手機

2017年2月28日 星期二

妝前妝後兩個樣!陳喬恩頹Look嚇親人 __,陳喬恩,

子華神金句又嚟喇:「卸咗妝後仲認得叫做化妝,認唔嘅到叫做喬裝。」現年37歲的台灣女神陳喬恩,係圈中出名的黃金盛女,臨近4字頭嘅佢仲係單身貴族,不過佢就唔怕自己嘅素顏樣曝光嚇親一眾追求者。佢今日喺微博上載咗兩張素顏相,表示要飛喇,估計是要出埠工作,但佢個頹樣真係嚇親人囉!黑眼圈又大又深色,再加一頭亂髮,真係想問佢發生咩事?不過唯一肯定嘅係陳喬恩對眼真係好大呀! ...


子華神金句又嚟喇:「卸咗妝後仲認得叫做化妝,認唔嘅到叫做喬裝。」

現年37歲的台灣女神陳喬恩,係圈中出名的黃金盛女,臨近4字頭嘅佢仲係單身貴族,不過佢就唔怕自己嘅素顏樣曝光嚇親一眾追求者。佢今日喺微博上載咗兩張素顏相,表示要飛喇,估計是要出埠工作,但佢個頹樣真係嚇親人囉!黑眼圈又大又深色,再加一頭亂髮,真係想問佢發生咩事?不過唯一肯定嘅係陳喬恩對眼真係好大呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!