掃呢頁CODE去手機

2017年2月18日 星期六

林夏薇整Pizza 餅皮都係自家製 __,林夏薇,

林夏薇首次挑戰整Pizza。早前憑無綫劇《乘勝狙擊》而人氣急升的索爆「人妻」林夏薇,近日首次挑戰整Pizza,她一早到街市買食材包括雞蛋、番茄、青椒、芝士及煙肉等,回家後即洗洗切切,她說:「我連餅皮都係自己整,過程都幾順利,仲好好玩㖭!睇住佢喺焗爐度慢慢傳出啲Pizza香味,覺得已經成功咗一半,之後畀屋企人試味,佢哋都讚我話唔錯!」開心了一整晚的薇薇,分享下廚過程開心Share,她希望日後多作其他 ...


林夏薇首次挑戰整Pizza。

早前憑無綫劇《乘勝狙擊》而人氣急升的索爆「人妻」林夏薇,近日首次挑戰整Pizza,她一早到街市買食材包括雞蛋、番茄、青椒、芝士及煙肉等,回家後即洗洗切切,她說:「我連餅皮都係自己整,過程都幾順利,仲好好玩㖭!睇住佢喺焗爐度慢慢傳出啲Pizza香味,覺得已經成功咗一半,之後畀屋企人試味,佢哋都讚我話唔錯!」開心了一整晚的薇薇, 分享下廚過程開心Share,她希望日後多作其他嘗試,再在網上分享煮食心得。

向來為食的薇薇,婚後用私己錢染指飲食界,先後在港、九、新界開設火鍋及點心小廚,她坦言在家鑽研菜式時亦主打中菜:「唔想成日出街食,所以我好多時都會下廚。講真,唔可以來來去去都係嗰幾款,食得多都會厭,咪睇多啲教人煮嘢食嘅節目,從中都學到吓嘢,一次睇唔識咪錄低邊睇邊跟住做囉!So far屋企人反應唔錯。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!