網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月5日 星期日

【做過賺錢老闆娘】遇SARS蝕到入肉 郭少芸三間餐廳執晒笠 __,郭少芸,

郭少芸92年選完港姐,喺大台工作咗9年,當時32歲嘅佢覺得要搵出路,試下唔同工作,佢曾經喺周刊專訪講過:「如果32歲唔走,42歲更加冇勇氣走,唔通到時先出去搵工叫人『俾個機會?』」。就喺咁,郭少芸開始咗一條演員以外嘅路。第一站喺家姐嘅製作公司打工,不過郭少芸做做下就發覺好多嘢都唔識,要重新學習,見客、幫model挽鞋,甚至係執垃圾都要做。之後郭少芸就家姐同姐夫合作開食肆,第一間餐廳喺銅鑼灣,專門食 ...




其他影片:>>






郭少芸92年選完港姐,喺大台工作咗9年,當時32歲嘅佢覺得要搵出路,試下唔同工作,佢曾經喺周刊專訪講過:「如果32歲唔走,42歲更加冇勇氣走,唔通到時先出去搵工叫人『俾個機會?』」。就喺咁,郭少芸開始咗一條演員以外嘅路。第一站喺家姐嘅製作公司打工,不過郭少芸做做下就發覺好多嘢都唔識,要重新學習,見客、幫model挽鞋,甚至係執垃圾都要做。之後郭少芸就家姐同姐夫合作開食肆,第一間餐廳喺銅鑼灣,專門食羊肉,但就唔好彩遇着03年SARS,蝕到入肉,郭少芸講番起呢次投資:「輸到PK,我哋三個你眼望我眼,當推咗架歐洲車落山。」郭少芸汲取咗教訓,04喺旺角朗豪坊開咗間「簡單廚房」,牌係做西餐,有時間就落手落腳,都試過俾人影到佢喺舖頭捧餐,呢次生意成功,仲喺將軍澳開過分店。搵到錢梗係添食,12年喺朗豪坊開多間「小台北」,最好景嘅時候,每月營業額試過高達三百萬。不過業主加租、人工又貴,就算餐廳客滿都好難收支平衝,郭少芸先後將朗豪坊兩間食肆執笠,三次開餐廳都損手離場。

郭少芸開過餐廳,最叻嘅係喺朗豪坊嘅「簡單廚房」,足足經營咗10年。 郭少芸嘅「簡單廚房」,高峯期每月營業額試過高達三百萬。(資料圖片) 得閒嘅時候,都會喺舖頭落手落腳開工。
(圖片) (圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!