掃呢頁CODE去手機

2017年2月19日 星期日

高潮成日有 Seasun被指陪酒會所工作 __,Seasun,

高潮成日有Seasun被指陪酒會所工作原來Seasun至今仍未有樓揸手,對於金句「有樓有高潮」在網上瘋傳,記者問她有否試過真正高潮時,Seasun竟遊花園說:「我唔知你講邊種高潮,我內心嘅高潮就成日有嘅。」有指Seasun曾於有女子陪酒的私人會所工作,Seasun否認其事:「我成日都周圍去玩喎,好多喎,我冇印象啦。」她一再否認節目造假,強調自己未睇過劇本,對於被指拜金,Seasun說:「我絕對拜金 ...


高潮成日有

Seasun被指陪酒會所工作

原來Seasun至今仍未有樓揸手,對於金句「有樓有高潮」在網上瘋傳,記者問她有否試過真正高潮時,Seasun竟遊花園說:「我唔知你講邊種高潮,我內心嘅高潮就成日有嘅。」有指Seasun曾於有女子陪酒的私人會所工作,Seasun否認其事:「我成日都周圍去玩喎,好多喎,我冇印象啦。」她一再否認節目造假,強調自己未睇過劇本,對於被指拜金,Seasun說:「我絕對拜金,我拜……香港金融市場所賜。」最後她更自認恨錢說:「我恨,錢好重要㗎,我細個媽咪帶我去雜貨舖嗰時,我見到好得意嘅玩具,對每樣嘢都好奇,但自己未必有能力,冇錢,攞唔到就好想攞到。」



Seasun前晚受訪後,單拖在中環行名店。攝影:吳耀輝


鍾意就快D Share啦!