掃呢頁CODE去手機

2017年2月22日 星期三

「高潮女」Seasun着三點式失「暈」 __,Seasun,高潮女,鄧寶怡,

巧驚驚!素人Seasun喺無綫《有樓萬事足》一句「冇樓唔好白撞」同「有樓有高潮」,惹嚟唔少迴響,尋日更爆疑似裸照流出。不過Seasun冇話因為咁而收歛,今日佢接受傳媒專訪嗰陣,最初着住外套,但影相時佢就自動波拉低外套,晒出三點式擺甫士,但件衫移位,不慎露出乳暈,今次「失暈」事件,又令佢搶盡「峰」頭。唔介意走光問佢知唔知走光?Seasun話:「冇呀,我見唔到走光,自己第一次影相,冇咩防備。(你介唔介 ...


巧驚驚!

素人Seasun喺無綫《有樓萬事足》一句「冇樓唔好白撞」同「有樓有高潮」,惹嚟唔少迴響,尋日更爆疑似裸照流出。不過Seasun冇話因為咁而收歛,今日佢接受傳媒專訪嗰陣,

最初着住外套,但影相時佢就自動波拉低外套,晒出三點式擺甫士,但件衫移位,不慎露出乳暈,今次「失暈」事件,又令佢搶盡「峰」頭。

唔介意走光

問佢知唔知走光?Seasun話:「冇呀,我見唔到走光,自己第一次影相,冇咩防備。( 你介唔介意走光?)唔介意,靚就冇所謂。(走光都有靚?)走光都可以阿娜多姿,好似瑪麗蓮夢露條小裙咁飄吓飄吓。」

堅稱冇整容

講到網友指佢整容,Seasun話:「自己覺得其他人對自己嘅面容希望有進步嘅地方去微調,我覺得係正能量,但係我就冇整過容,純天然,淨係有瘦身。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!