網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月21日 星期二

Seasun:以前叫G小姐!綠魔爆Seasun死黐趙世曾 __,趙世曾,Seasun,鄧寶怡,

Karl有嗰句講嗰句,大爆Seasun好多秘密。藝人筱靖在上環為「綠魔」許嘉浩(Karl)的網上節目《HKPopLIVE》擔任嘉賓。筱靖最近為財經節目擔任主持,Karl取笑她是否借節目釣金龜,筱靖即笑說:「佢哋好多都係成功人士,都係有啲年紀嘅老闆,生意上有機會合作,但係發展方面,自己就希望搵番啲小鮮肉,如果唔係嘅話人生就好似步向老年咁。」指Seasun擺姿態黐富豪提到社交平台上流出一批疑似無綫節目 ...


Karl有嗰句講嗰句,大爆Seasun好多秘密。

藝人筱靖在上環為「綠魔」許嘉浩(Karl)的網上節目《HK Pop LIVE》擔任嘉賓。筱靖最近為財經節目擔任主持,Karl取笑她是否借節目釣金龜,筱靖即笑說:「佢哋好多都係成功人士,都係有啲年紀嘅老闆,生意上有機會合作,但係發展方面,自己就希望搵番啲小鮮肉,如果唔係嘅話人生就好似步向老年咁。」

指Seasun擺姿態黐富豪

提到社交平台上流出一批疑似無綫節目《有樓萬事足》的「高潮女」Seasun裸照,曾為無綫真人騷節目《求愛大作戰》擔任導師的Karl表示:「識咗Seasun好耐,佢以前唔係呢個名,佢都改咗十幾個名,以前係G小姐。佢2012年參加國際旅遊小姐跟咗趙生(指趙世曾),嗰陣已經好爆,大家都知趙苑(趙世曾其豪宅)女主人唔係佢,但係佢擺出姿態係要mark實趙生。」

爆Seasun目標清晰

對於Seasun在節目中語出驚人,Karl說:「佢喺節目講嘅有啲都係節目效果,岑應啲節目就係咁爆、咁貼地,都知佢花咗好多時間搵呢啲奇葩,但係可能啲女仔太過語出驚人,岑應都幾頭痕!原本尋晚慶祝生日最尾都冇。以我認識Seasun呢個女仔目標好清晰,只要唔傷害到人,唔犯法就得,亦都可以代表到部分女仔。不過見到網上輯疑似佢嘅裸照都想問,又話二千呎先至有高潮?點解要去時鐘酒店影相?唔問人借間豪宅嚟影?」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!