網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月21日 星期二

疑似裸照流出!Seasun鬧爆:P得太過分 __,裸照,Seasun,鄧寶怡,

Seasun指責發布裸照者惡意誹謗攻擊佢。(資料圖片)素人Seasun在無綫實況《有樓萬事足》內語出驚人,一句「冇樓唔好白撞」及「有樓有高潮」惹來網友鬧爆,今日社交平台上流出一批疑似Seasun的全裸寫真照,Seasun接受東網訪問時,問她是否相中人,她不置可否說:「我唔回應喇,唔想愈描愈黑。(有冇影過?)我唔答喇。」問到有否影過如此尺度大的寫真照?她說:「依家未有咁嘅機會。(介唔介意全裸影?)影 ...


Seasun指責發布裸照者惡意誹謗攻擊佢。(資料圖片)

素人Seasun在無綫實況《有樓萬事足》內語出驚人,一句「冇樓唔好白撞」及「有樓有高潮」惹來網友鬧爆,今日社交平台上流出一批疑似Seasun的全裸寫真照,Seasun接受東網訪問時,問她是否相中人,她不置可否說:「我唔回應喇,唔想愈描愈黑。(有冇影過?)我唔答喇。」問到有否影過如此尺度大的寫真照?她說:「依家未有咁嘅機會。(介唔介意全裸影?)影得靚嘅冇所謂㗎!(考慮拍三級片?)係靚嘅冇所謂㗎!」

提到網上流出一批疑似是Seasun的寫真照,她勞氣地指責發布者惡意誹謗攻擊,反問對方收了幾錢,又謂改圖改得過分應退錢等等。對於被指整容,她謂:「求其搵張相PS完,又要話人哋整容,我都冇嘢講。」

未幾Seasun再傳來幾張幾乎全裸、只遮蓋重要部位的照片,記者問相中人是否她本人,版權是否屬於她時,她回答:「P圖到咁話係邊個都得啲相我上網搵㗎咋,你鍾意用咪用」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!