掃呢頁CODE去手機

2017年2月13日 星期一

【獨家】自稱好實際冇surprise 陳宇琛為未婚妻克服心理問題? __,陳宇琛,

陳宇琛(Sam)同拍拖兩年多嘅有線前主播林佑蔚(Camille)喺今年年初正式入紙申請結婚,婚禮暫時計劃喺年底舉行(新聞連結:http://bit.ly/2laB4Zw),呢對準新人喺今年情人節去咗學整甜品,過一個sweet到爆嘅情人節!雖然阿Sam同Camille嘅工作好忙,不過阿Sam話有試過為女友下廚,當然唔會係心形牛扒呢啲咁難度高嘅嘢,都係啲家常便飯,所以當日見到佢啲手勢有板有眼,示範步驟 ...


陳宇琛(Sam)同拍拖兩年多嘅有線前主播林佑蔚(Camille)喺今年年初正式入紙申請結婚,婚禮暫時計劃喺年底舉行(新聞連結: http://bit.ly/2laB4Zw ),呢對準新人喺今年情人節去咗學整甜品,過一個sweet到爆嘅情人節!雖然阿Sam同Camille嘅工作好忙,不過阿Sam話有試過為女友下廚,當然唔會係心形牛扒呢啲咁難度高嘅嘢,都係啲家常便飯,所以當日見到佢啲手勢有板有眼,示範步驟俾女友睇完之後,仲喺側邊從旁指導!講到今年情人節啲活動,阿Sam笑笑口話:「講咗又怕穿煲,其實係冇surprise,佢成日投訴我冇特別安排,佢好鍾意surprise,但係我個人好實際,有安排啲surprise,會忍唔住講出嚟!」Camille即刻踢爆話:「佢講到好似好sweet咁,其實冇囉!」阿Sam跟住話:「其實兩個人一齊,唔使特別慶祝,有時少少嘢都可以感受到對方嘅愛,大家做嘢都忙,可以抽少少時間去做啲嘢,唔一定係物質,好似煮餐飯,對我嚟講已經好sweet。」咁拍拖以嚟嘅浪漫事呢?阿Sam話:「浪漫唔係唔想,由識佢到o依家,我已經話我唔係一個鍾意收禮物嘅人,生日都唔使特別慶祝,反而最怕係突然捧住個蛋糕唱生日歌俾我,我寧願一班朋友靜雞雞坐喺度食飯,已經好開心。」雖然講係咁講,不過其實阿Sam都幾識畀驚喜,Camille話:「啱啱過咗嘅生日,真係令我好surprise。」原來以前Camille喺美國生活,屋企養咗6隻貓,返咗嚟香港之後,雖然一直都好想再養貓,但始終因為工作關係,考慮到未有時間照顧,所以一直未有實行計劃,加上同阿Sam拍拖之後,因為男友對貓有敏感,更加唔敢有呢個想法,而阿Sam就主動決定同未婚妻一齊做「貓奴」。阿Sam笑稱愛可以勝過一切,佢話:「我一路會諗,其實係咪可以克服呢?有好多人都話呢啲係心理問題,我做咗一段時間research,嘗試接觸啲貓,可能係為咗某啲嘢想去克服,有嗰種決心,感覺上又OK,結果喺機緣巧合下,遇到一隻心儀嘅貓,所以決定將貓貓加入做家庭成員,幫佢改咗名叫Cinnamon!」Camille話:「我開頭睇都有啲懷疑,以為係plan有咗小朋友先有動物,始終動物係一個生命,有責任照顧終老,不過呢啲係緣份。」阿Sam話:「我爹哋媽咪睇完Cinnamon即刻融化咗,o依家變咗好似湊孫咁,我見到佢哋咁開心,屋企多咗個成員,遲啲又會多個。」點知Camille誤以為未婚夫係講生BB,好自然咁話:「慢慢等,呢啲睇緣份!」搞到阿Sam忍唔住話:「係你呀!你係我屋企嘅新成員,你諗得啲太遠呀,不過……多謝你。」場地提供:Culinart

攝影:沈健程 陳宇琛同未婚妻Camille嚟緊註冊結婚,嚟緊情人節,佢哋齊齊去咗學整甜品
其實阿Sam同未婚妻不時喺網上放閃 真係sweet到呢!
佢哋仲周遊列國晒恩愛 佢哋仲喺年初入紙申請結婚
阿Sam為咗未婚妻仲克服對貓敏感呢個問題,齊齊做「貓奴」 佢哋嘅「主人」就係呢位Cinnamon

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!