掃呢頁CODE去手機

2017年2月15日 星期三

【獨家專訪】TVB追還騷錢 苟芸慧被鬧︰再肥16:9都放唔到 ! __,TVB,苟芸慧,

【獨家專訪】TVB追還騷錢苟芸慧被鬧︰再肥16:9都放唔到!相關連結:【留名睇圖】諗過離開娛樂圈苟姑娘重新出發預告出寫真http://bit.ly/2lfUlYU冠上小三之名迫走熊黛林苟芸慧︰我同郭富城無一齊!http://bit.ly/2lGCE5F被嗌「肥苟」接受唔到苟芸慧感激黎瑞恩雪中送炭http://bit.ly/2lM6rpT一提陸漢洋笑唔停苟芸慧︰睇下佢情人節有冇表示!http://b ...




  • 【獨家專訪】TVB追還騷錢 苟芸慧被鬧︰再肥16:9都放唔到 !
  • 相關連結:

    【留名睇圖】諗過離開娛樂圈 苟姑娘重新出發預告出寫真

    http://bit.ly/2lfUlYU

    冠上小三之名 迫走熊黛林 苟芸慧︰我同郭富城無一齊 !

    http://bit.ly/2lGCE5F

    被嗌「肥苟」接受唔到 苟芸慧感激黎瑞恩雪中送炭

    http://bit.ly/2lM6rpT

    一提陸漢洋笑唔停 苟芸慧︰睇下佢情人節有冇表示 !

    http://bit.ly/2lM0KZF

    因為甲狀腺病,令原本人人讚靚的苟芸慧變成「肥苟」,抗病三年,最近終於邁向成功,身形縮細了兩個碼,回復靚爆「苟索」,被網民封為當今TVB最索花旦,不過,其實她去年十二月已正式同大台脫離關係。

    據講苟芸慧體重最巔峰期是一百八十磅,但時至今日,頂多只有一百一十磅左右,面尖尖之餘,身材線條玲瓏浮凸,完全是樣靚身材正的人辦!不過當事人仍未滿意,自覺仍有進步空間,希望可以重回○九年選「華姐」時,一百零五磅至省鏡期。

    「係邊間報紙報導(一百八十磅)?絕對唔啱!我有問過醫生,自己控制唔到自己,見到啲衫要不停咁換,大咗兩個碼,但醫生話唔使睇數字,唔需要因為數字影響情緒,形成一種無形壓力,所以不如唔好知(體重)。」苟姑娘說。

    肥到被封「肥苟」,但更令苟姑娘無法接受的,是在拍劇時被導演當眾羞辱!

    「嗰陣我拍緊一套劇,可能大家(開工)攰,情緒比較唔好,我其實冇做錯嘢!做好自己角色,但嗰刻導演突然講咗句:『你再肥啲,你再肥啲16:9嘅電視機都擺你唔到。』其實真係幾hurt!喺鏡頭前需要有自信心,但呢句說話真係令到人好難過。」重提舊事,苟姑娘仍然難過。

    苟姑娘的人生低潮又豈止被人當眾奚落!因為甲狀腺病令她身形暴脹,品牌賺錢商業活動全面叫停,公司又沒有安排工作,以每月包薪方式出糧的苟姑娘,因為唔夠騷(TVB人工計法,是以「騷」為計算單位),有傳她因此要賠錢給無綫。

    問苟姑娘是否有賠過錢給TVB,她沒有否認!更表示當時有好多朋友幫忙,讓她可以捱過當年的難關。

    「大家好明白我嘅處境,我好感動,會mark低要感恩!要多謝!(住嘅問題點解決?)嗰段時間細佬專登喺加拿大飛過嚟陪我,佢有份工做可以分擔吓,同埋好多朋友都有幫手,為咗報答佢哋,我會煮飯俾佢哋食,一來可以慳啲,又可以表達到自己心意。」苟芸慧說。


    鍾意就快D Share啦!