網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月20日 星期一

江嘉敏回應被雪藏:TVB有畀嘢我做 __,江嘉敏,TVB,

江嘉敏透過社交網回答被指雪藏的傳聞:「其實TVB一路有畀嘢我做嘅!」藝人江嘉敏最近因為參演劇集《親親我好媽》而人氣急升,正當大家以為嘉敏備受力捧之際,竟然有傳佢被TVB雪藏喎!不過今晚佢就喺社交網上載一張「婚照」回應有關傳聞:「收到好多朋友的問候,多謝大家關心,其實TVB一路有畀嘢我做嘅!好似呢個promo咁,同宣傳部嘅同事做嘢係好好玩嘅事,尤其多謝Kelvin,佩佩,南南導演一直咁照顧我,大家有 ...


江嘉敏透過社交網回答被指雪藏的傳聞:「其實TVB一路有畀嘢我做嘅!」

藝人江嘉敏最近因為參演劇集《親親我好媽》而人氣急升,正當大家以為嘉敏備受力捧之際,竟然有傳佢被TVB雪藏喎!

不過今晚佢就喺社交網上載一張「婚照」回應有關傳聞:「收到好多朋友的問候,多謝大家關心,其實TVB一路有畀嘢我做嘅!好似呢個promo咁,同宣傳部嘅同事做嘢係好好玩嘅事,尤其多謝Kelvin,佩佩,南南導演一直咁照顧我,大家有看過嗎?其實自從《親親我好媽》播出之後,多咗人follow真係好開心。☺☺多謝大家的喜愛,我都想同大家見多啲面,不如過幾日有時間就開個live同大家傾吓偈好唔好呢? (嚟緊其實仲有一套劇集會出,不過因為未播所以我就……)」。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!