掃呢頁CODE去手機

2017年2月23日 星期四

【獨家】「金牌丫鬟」轉行做管理 李彩寧離開大台:睇唔到前面可以點樣行 __,大台,TVB,

每一年娛樂圈都有唔少新人加入,男女老幼、燕瘦環肥,要邊類有邊類,但係唔知點解,每一日睇報紙、上網或者打開電視,睇嚟睇去係ABCD嗰幾個,淨番落嚟嗰演員,有啲係被淘汰,有啲係自然流失,有啲係自己執包袱,去另一個環境繼續發展。李彩寧,99年加入無綫藝員訓練班,當年拍完《金裝四大才子》之後,多咗個「金牌丫鬟」之稱,好多套無綫劇都見到佢。做做吓又見佢走咗去拍電影,似乎前途向邁向光明,點知轉個頭又唔見咗蹤影 ...


每一年娛樂圈都有唔少新人加入,男女老幼、燕瘦環肥,要邊類有邊類,但係唔知點解,每一日睇報紙、上網或者打開電視,睇嚟睇去係ABCD嗰幾個,淨番落嚟嗰演員,有啲係被淘汰,有啲係自然流失,有啲係自己執包袱,去另一個環境繼續發展。李彩寧,99年加入無綫藝員訓練班,當年拍完《金裝四大才子》之後,多咗個「金牌丫鬟」之稱,好多套無綫劇都見到佢。做做吓又見佢走咗去拍電影,似乎前途向邁向光明,點知轉個頭又唔見咗蹤影,直到2013年港視開台,又見番佢出嚟拍劇,不過隨住港視發牌夢碎,又再次消失!由原名李明麗改名李彩寧到依家改名叫李焯寧嘅Karen,日前喺旺角接受《蘋果》訪問,原來佢當年離開咗港視之後,又走咗去讀書進修,家陣已經轉營做marketing,第一個project係「2015世界和平小姐」,嗰陣佢由rundown、舞台設計、交通安排到膳食,全部都係一個人做。李彩寧笑道:「呢次廣告公司搵我幫手,真係做癲咗,不過事後真係好大滿足感,好似做演員一樣,劇集出街受歡迎,就算之前幾多晚瞓唔到,都覺得好玩!」有咗呢一次經驗,李彩寧話嚟緊會返大陸做Management公司:「0依家會專注做管理階段,簽唔簽藝人係將來嘅事,其實喺TVB出嚟嘅人,無論係做乜嘢崗位,都有好多人鍾意問你意見,講真我得做演員呢個工作經驗,必須要做返呢一行,唔做幕前咪去做幕後。」不過話晒做咗幕前咁多年,突然間轉咗去做幕後,難免會有人覺得你做唔掂先轉行,甚至質疑工作能力,李彩寧話:「我之前都試過俾人質疑我嘅能力,不過我會用自己能力去證明自己,佢哋知道我呢個女人係做嘢,知道我可以handle同Manage啲Event,我慶幸冇聽過啲難聽嘅說話。」一切還是多謝無綫。「TVB唔止係一個訓練你拍嘢嘅地方,仲有係點樣教你爭取時間、紀律,你可以邊學邊做。機會係有好多,不過要睇吓你有冇運氣,咁我梗係希望兩邊keep住繼續做,我好welcome大家搵我拍戲,事實上我對拍戲好有熱誠,希望可以有新衝擊。」當年李彩寧喺無綫係拎咗金牌先走,講到離開嘅原因,佢話:「其實係突然間叮咗一聲,最大嘅因素係覺得睇唔到前面,唔知前面嘅路可以點樣去行,雖然機會係多,但係始終冇運氣,所以諗諗吓咪決定出去闖吓,呢個係令我成長嘅一個地方,當你離開出嚟做嘢嗰陣,你會發覺有好多嘢可以應用到,做人會成熟,0依家有個底,感覺穩陣同有信心。」歸根究底,李彩寧話,可能佢輸蝕在唔識經營自己:「我唔識social呢樣嘢,可能因為我block咗我自己。嗰陣仲後生,只係覺得做番自己有乜問題,但係0依家睇番好明顯係我嘅問題,可以話係我嘅失敗之處。」依家37歲,起步還未遲吧。雖然李彩寧嘅外表嬌滴滴,不過佢性格其實都好獨立,仲好正能量:「人生總係有唔同階段,有唔同嘅覺悟,有覺悟好過冇覺悟。尤其係呢2、3年。我嘅變化係最大,可能係我出咗嚟之後,好多嘢都仲未咁清晰,但係當你有好多嘢要自己去做、要見唔同類型嘅客,你會明白呢嘢係必須,唔係叫『假』或者『虛偽』,總之朋友又好、客又好,都要建立一個良好嘅合作關係,嗰個關係係指大家食飯,同吹吓水。」即使工作上遇到問題,李彩寧話自己從未出現過負面情緒:「我嘅人生好正面,做人好開心,永遠都係向前看,唔會向後睇,如果向後睇,只會睇自己做過嘅嘢。當做每一樣嘢都係當學嘢,上咗一個課堂,之後日子都可以準備充足,反正發生咗嘅嘢永遠都改變唔到,所以唔開心兩日,又或者瞓醒先算,再拖落去都冇意思。」

攝影:沈健程 日前李彩寧喺旺角接受《蘋果》訪問,同大家講下近況。 依家轉行做management嘅李彩寧,外表成熟不少。
嚟緊李彩寧嘅大project,就係上大陸開management公司。 當年李彩寧就係喺《金裝四大才子》做丫鬟為人所識,仲俾人定咗型做丫鬟。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!