掃呢頁CODE去手機

2017年2月25日 星期六

黎明請粉絲睇騷  李彩華孖男友喪UN __,李彩華,黎明,

GOODSHOW!天王黎明(Leon)今晚於中環海濱舉行一場《Leon'sPenguinsinLive2017》演唱會,唱出《指日可待》後,Leon說:「唔凍呀可?時間過得好快,係咪好攰呢?最後一首歌,《SugarInTheMarmalade》。」之後Leon就落台,演唱會總監雷頌德即說:「你哋知Leon唔鍾意encore,佢唔出嚟架喇,但搵咗個朋友出嚟,唔知係邊個呢,大家想聽就大聲叫出嚟啦!佢個 ...


GOODSHOW!天王黎明(Leon)今晚於中環海濱舉行一場《Leon'sPenguinsinLive2017》演唱會,唱出《指日可待》後,Leon說:「唔凍呀可?時間過得好快,係咪好攰呢?最後一首歌,《SugarInTheMarmalade》。」之後Leon就落台,演唱會總監雷頌德即說:「你哋知Leon唔鍾意encore,佢唔出嚟架喇,但搵咗個朋友出嚟,唔知係邊個呢,大家想聽就大聲叫出嚟佢個 ...


GOOD SHOW!

天王黎明(Leon)今晚於中環海濱舉行一場《Leon's Penguins in Live 2017》演唱會,唱出《指日可待》後,Leon說:「唔凍呀可?時間過得好快,係咪好攰呢?最後一首歌,《Sugar In The Marmalade》。」之後Leon就落台,演唱會總監雷頌德即說:「你哋知Leon唔鍾意encore,佢唔出嚟架喇,但搵咗個朋友出嚟,唔知係邊個呢,大家想聽就大聲叫出嚟佢個朋友趕緊過嚟,可能飛過嚟!」

「明福俠」現身

台上就播出「明福俠」的片,而Leon就化身「明福俠」再出場,唱出《我唔係死蠢》,他說:「今次冇幸運摩天輪同特別禮物,你哋唔投訴吖嘛?真係唔投訴吖嘛?OK,好,我好衷心多謝大家,嚟自唔同地方嘅朋友嚟到呢度,多謝大家買飛支持,如果落雨、大風嘅話,大家都有風險,所以好多謝大家。」台下有人丟企鵝公仔給Leon,他續說:「你哋買飛時入咗email嘅,今晚番去check吓,睇吓有冇收到我邀請,聽晚呢度有DJ,後晚有外國歌手嚟表演,我都會邀請在座一啲朋友同我參加,我聽晚都會嚟一齊做觀眾,企喺你哋同一個角度睇騷,不過放心,啲飛我真金白銀買嚟送畀你哋,收到嘅朋友可以堂堂正正行入嚟,但要對得住我,唔好攞啲飛去賣,聽到嘅朋友就舉手啦,但唔代表人人有份架喎,前後都會抽到嘅,你哋係我朋友嚟嘛,咁多年去到邊都支持我,所以呢個心意大家唔使客氣。」

李彩華un住睇

黎明將企鵝公仔交給工作人員後,祝大家有個愉快晚上:「嚟緊呢隻歌排舞個陣有人叫我咁樣做,但我話點解要咁做呀。(Sayonara o Sayonara o的動作)」並唱出《我的親愛》,來睇騷的李彩華與男友何遠恒都跟住一起唱,又跟住做Sayonara o Sayonara o的動作。唱完後,他走回舞台,在台邊kick一kick,他說:「ok,冇事。」Leon對觀眾說:「再見,thank you,有緣嘅聽晚或者後晚再見,有緣嘅再見,喺唔知邊個地方,just to say hi。」之後就降下舞台,約在晚上十時十八分完場。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!