掃呢頁CODE去手機

2017年3月22日 星期三

【10A變髮】珍姐照住劇接劇 麥明詩拍廣告輕鬆賺6位數 __,珍姐,麥明詩,曾勵珍,

【10A變髮】珍姐照住劇接劇麥明詩拍廣告輕鬆賺6位數即時娛樂2017-03-2214:12:03HKT(攝影:林德雄)據知,麥明詩今次拍嘅廣告,賺咗6 ...


【10A變髮】珍姐照住劇接劇 麥明詩拍廣告輕鬆賺6位數

即時娛樂
2017-03-22 14:12:03 HKT


(攝影:林德雄)



據知,麥明詩今次拍嘅廣告,賺咗6位數。(麥明詩Ig圖片)



(麥明詩Ig圖片)



(麥明詩Ig圖片)



林作話麥明詩好靚,唔使裁唔使執咁話。(攝影:林德雄)



林作最後整嘅keyframe係咁樣樣…

10A麥明詩最近俾無綫高層杜之克同珍姐睇起,拍劇一部接一部冇停手,先有《賭城郡英會》、《使徒行者2》,o依家就忙緊拍《誇世代》。曝光率高,自然有廣告商招手。最近佢就幫一個洗髮用品拍廣告。日前,麥明詩就喺Ig貼咗佢個新廣告嘅片段出嚟,入面佢拎住定型水噴吓跳吓扭吓,據知佢輕輕鬆鬆咁就賺咗6位數。

話晒同麥明詩相識一場,林作人生第一次整keyframe,當然要整好友啲靚相。不過從未學過Photoshop嘅林作,埋到位對住個keybroad雞手鴨腳咁,對於用Photoshop,林作第一時間諗到就係要執相,即刻好認真咁講:「佢(麥明詩)好靚啦,唔使再執個樣,裁相都唔使」雖然林作平時唔多願講好友,不過緊要關頭都會講句心底話。

當要林作key自己張相落keyframe時,林作就有啲抗拒話:「唔好又拉我同佢(麥明詩)一齊佢有新仔吖嘛,你寫佢哋」跟手將自己個樣key到豆豉咁細粒,佢話:「我嘅審美觀同其他人有啲唔同,不過你哋都唔會用我砌嘅呢張相囉!」


鍾意就快D Share啦!