掃呢頁CODE去手機

2017年3月17日 星期五

名人:結婚12年冇嗌交 何倍倩歐遊慶生 __,慶生,何倍倩,

認真有仙氣!名媛恒生新抱何倍倩本月25日生日,獲老公送上一份窩心生日禮物,就是與老公拍拖歐遊三星期,兩人經已出發,遊歷了米蘭和巴塞隆拿,餘下旅程將會到 ...


認真有仙氣!

名媛恒生新抱何倍倩本月25日生日,獲老公送上一份窩心生日禮物,就是與老公拍拖歐遊三星期,兩人經已出發,遊歷了米蘭和巴塞隆拿,餘下旅程將會到摩納哥和巴黎。

何倍倩(Anina)與恒生銀行後人何乃斌結婚12年,她認為感情保鮮方法是事事以對方為先,她說:「我哋好少鬧交,時常為對方諗,佢乜都諗我先,我又乜都諗佢先。(問到老公如此有心思,會否給老公送多一個BB?)再生就嚇死我。」

她說是次難得放下三子女,真正享受二人世界,她開心地說:「第一次去巴塞隆拿好開心,因為果度嘅建築真係好靚,仲見到好多建築大師安東尼高迪(Antoni Gaudi)嘅作品,主要睇佢嘅設計已經好滿足。今次又食咗好多餐分子料理,其中一餐喺米蘭一間由廢棄工廠改建而成的餐廳食,好得意,工廠由藝術設計師從新包裝過,雖然喺廢置工廠入面食嘢,但入面好有藝術元素,其實好靚。」她說米蘭是她與老公當年結婚時度蜜月的地方,此行另一目的地,就是要重溫美食:「我地指定要去Bice餐廳,一定要去,其實係12年前度蜜月時去過,嚟親歐洲都好鍾意食呢間,每次嚟米蘭都會食番次,好似懷緬番以前。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!