掃呢頁CODE去手機

2017年3月25日 星期六

金燕玲剖白與蘇施黃12年情:我唔係孿㗎 __,金燕玲,蘇施黃,

金燕玲(左圖右)剖白佢同蘇施黃嘅12年情。藝人金燕玲接受電台訪問,講到第十次提名金像獎最佳女配角獎,雖然她曾拿過兩次金馬及三次金像獎,但從未試過憑同一 ...


金燕玲(左圖右)剖白佢同蘇施黃嘅12年情。

藝人金燕玲接受電台訪問,講到第十次提名金像獎最佳女配角獎,雖然她曾拿過兩次金馬及三次金像獎,但從未試過憑同一作品連奪金馬及金像獎,故繼金馬獎後,她渴望憑同一電影第四次奪取金像獎最佳女配角,她謂:「每部戲無論幾多戲份,我都用心演,每拍完一部戲,獲得提名都係目標,如果提名當然想攞獎,之前試過金馬、金像獎都提名,但未試過憑一部戲攞兩個獎,我個心當然想(連中兩元),但都唔敢諗太多。」

同蘇施黃一齊原因

感情方面,金燕玲剖白與蘇施黃(阿蘇)的十二年關係,經歷兩次失敗婚姻,與第二任丈夫育有一女的她,坦言第一段婚姻失敗已令她對婚書失去信心,到年約五十歲時發現第二任丈夫有外遇,以致離婚由英國回港後,她更一度對感情失去信心,直至2005年機緣巧合下,她遇上了蘇施黃,令她對「真愛」兩字有不同見解,她謂:「當時我英國返嚟乜都冇,阿蘇覺得我好淒涼,前途又見唔到光明,我又有個女,唔知點算好,佢就話『等我照顧你啦,我冇咩可以畀你,同我一齊之後有個屋企畀你住,個女放假返嚟又可以住,唔使擔心交租啦』,最初我係呢個原因先考慮同佢一齊。」

明白真愛冇分性別

金燕玲續謂:「最初我問阿蘇可唔可以淨係做朋友,她話『唔得!某程度上你係我嘅Partner!』,但我話我唔係攣喎,阿蘇就同我講『我真係鍾意你、想照顧你,你唔使做啲咩,但你會係我嘅Partner。』」她坦言介意別人怎看她,徵詢過身在外國女兒的意見後,她才跟阿蘇一起生活,但開頭幾年她始終介意外人眼光,承認頭幾年關係不太舒服:「一齊差不多12年,經歷好多,我用咗6年時間去接受,因為唔知佢係咪玩玩吓,加上我同佢一起生活時仍會同佢講『我唔係鍾意女人㗎!』,直到依家我都係咁樣同佢講,但同阿蘇嘅經歷真係令我對佢改觀,佢真係對我真心,對我好好,今日我終於明白,真愛其實冇需要分性別!我知佢真係好欣賞我,畀我好多空間,畀我做番自己,又履行諾言照顧我,令我相信真係有一個人會無條件錫你,放我喺第一位!」

望早死過阿蘇

金燕玲跟前夫所生的女兒現年已27歲,已在英國找到穩定工作,對此金燕玲坦言已放下人生重擔,沒有遺憾:「我最重要嘅囡囡唔再需要我掛心,又有一個人真心對我,今日我真係活得好開心,我成日同阿蘇講,我隨時走都冇所謂,但你千祈唔好早死過我,佢早死過我,我點算?」講到有指阿蘇儲了兩億給她,她笑言:「有就好我真係希望早死過阿蘇!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!