網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月2日 星期四

唔揀圈中賤男 朱慧敏主動繑斯文新歡 [壹週刊 - 1408] __,朱慧敏,M1,

同你吟一吟唔揀圈中賤男 朱慧敏主動繑斯文新歡朱慧敏經歷過被梁榮忠散玩車震,又遇過EO2成員彭懷安(Eddie)差一步就結婚,點知臨尾被揭發對方經常偷食,朱慧敏立即悔婚,不過他們都拖拉了一年。最近,朱慧敏身邊終於有新歡出現,今次她終於唔再同圈中男人一齊,搵了位斯文男,對方年約四十歲左右,早排八珍就撞到佢哋一齊去銅鑼灣行街,最初佢哋發現有途人眼望望,都保持住半個身位距離扮唔熟。但係行了一陣,朱慧敏終於 ...


同你吟一吟

唔揀圈中賤男 朱慧敏主動繑斯文新歡

朱慧敏經歷過被梁榮忠散玩車震,又遇過 EO2成員彭懷安( Eddie)差一步就結婚,點知臨尾被揭發對方經常偷食,朱慧敏立即悔婚,不過他們都拖拉了一年。

最近,朱慧敏身邊終於有新歡出現,今次她終於唔再同圈中男人一齊,搵了位斯文男,對方年約四十歲左右,早排八珍就撞到佢哋一齊去銅鑼灣行街,最初佢哋發現有途人眼望望,都保持住半個身位距離扮唔熟。

但係行了一陣,朱慧敏終於忍唔住,主動繑實男友隻手,個樣仲要冧到震,笑到蓮子蓉咁嘅樣,蜜運中就算素顏都靚啲。

希望朱慧敏今次唔好再遇到賤男,可以嫁到好人家

朱慧敏同新歡去銅鑼灣拍拖,女方更主動繑實男友手。

最初兩人保持住半個身位距離。

朱慧敏小鳥依人,繑住男友手一齊 window shopping。

朱慧敏之前遇親都係賤男,先有車震梁榮忠(右圖),後有偷食 Eddie(左圖)。

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!