掃呢頁CODE去手機

2017年3月16日 星期四

唔做裙腳仔 王敏德兒子溝鬼妹玩煮飯仔 [壹週刊 - 1410] __,王敏德,M1,

王敏德細仔王躍穎(Kadin)孖住個洋妞行超市。同你吟一吟唔做裙腳仔 王敏德兒子溝鬼妹玩煮飯仔仔大仔世界,王敏德(Michael)和太太馬詩慧(Jan ...


王敏德細仔王躍穎( Kadin)孖住個洋妞行超市。

同你吟一吟

唔做裙腳仔 王敏德兒子溝鬼妹玩煮飯仔

仔大仔世界,王敏德( Michael)和太太馬詩慧( Janet)的 17歲細仔王躍穎( Kadin),上年同拍拖幾個月貨仔的女友 Mimi分手後唔知係唔係情傷太深,寧願一直收埋自己喺屋企做宅男,都唔做裙腳仔陪阿媽同家姐行街,不過最近終於「脫宅」主動爆料話有新目標!

早排《壹》仔就咁啱喺銅鑼灣撞到 Kadin孖住個外籍女仔齊齊行超市,唔通呢位就係 Kadin口中講嘅新目標?眼見 Kadin全程對女伴照顧有加,又不時含情脈脈咁望實對方,兩個人買定餸玩煮飯仔,揀完蔬菜再掃埋冷藏食物,其間二人有商有量,開開心心行足大半粒鐘終於排隊付款,準備返屋企煮大餐。

揀菜都有商有量,好投契。

一出超市,突然多咗個老外做電燈膽,搞到 Kadin即時無癮。

囝囝 Kadin唔做裙腳仔,寧願自己一個去麥記醫肚。

另一邊廂,囡囡王曼喜跟實媽咪馬詩慧行街 shopping,途中撞到老友即停低打牙骹。

王敏德一家上星期出席舞蹈學校活動。

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!