掃呢頁CODE去手機

2017年3月23日 星期四

黃又南買花冧女 [壹週刊 - 1411] __,又南,黃又南,M1,

又南一副冧樣揀玫瑰花,好明顯買來送俾心儀對象啦。同你吟一吟黃又南買花冧女組合Shine的33歲成員黃又南,之前就俾人影過佢同一個貌似楊愛瑾(Miki) ...


又南一副冧樣揀玫瑰花,好明顯買來送俾心儀對象啦。

同你吟一吟

黃又南買花冧女

組合 Shine的 33歲成員黃又南,之前就俾人影過佢同一個貌似楊愛瑾( Miki)嘅女伴當街癡纏,不過佢似乎非常保護呢段戀情,打死都唔認拍拖。

而《壹》仔之前就撞到又南同個女助手齊齊現身花墟,又南喺個賣冧女必殺玫瑰嘅鋪頭前面左揀右揀,最後仲叫職員幫佢 hold起盒紅玫瑰,仲唔係買花冧女?跟住佢買完花就轉場去揀富貴竹,正當又南發現《壹》仔,佢就勁刻意衝過嚟解釋:「頭先我嚟買富貴竹咋!我都冇女朋友,點送俾女朋友喎,無呃你㗎真係!」得啦我哋明嘅!

轉個頭,孖住女助手買富貴竹。

當又南發現記者,即緊張上前解釋自己只係買富貴竹,又話自己冇女朋友,好此地無銀喎!

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!