掃呢頁CODE去手機

2017年3月23日 星期四

林欣彤捱到瘦晒 拍完劇急急理財 [壹週刊 - 1411] __,林欣彤,M1,

早排日日通宵拍劇,林欣彤話自己捱到瘦咗成個碼。同你吟一吟林欣彤捱到瘦晒 拍完劇急急理財上年正式簽約成為王祖藍公司旗下藝人的林欣彤(Mag),除咗可以返 ...


早排日日通宵拍劇,林欣彤話自己捱到瘦咗成個碼。

同你吟一吟

林欣彤捱到瘦晒 拍完劇急急理財

上年正式簽約成為王祖藍公司旗下藝人的林欣彤( Mag),除咗可以返大陸賺人仔外,今年有機會處女下海拍祖劇,早排 Mag幾乎日日忙住為新劇《老表,畢業喇!》開工,聽講今次戲份仲同主角蔡少芬和郭晉安一樣,由頭帶到落尾添,有祖藍射住真係唔同啲!

不過就要日日捱夜冇時間休息,搞到成個瘦晒,最近劇集煞科,林欣彤終於有機會鬆一鬆!早個禮拜,素顏加一身便裝嘅佢現身中環,一個人漫無目的咁喺街蕩來蕩去,遊足大半粒鐘,原來係去銀行搞理財,唔知得到祖藍帶挈之後戶口多咗幾多個零呢?

最後行入銀行㩒錢打簿,唔知林欣彤戶口有冇多咗幾個零呢?

一個人喺中環蕩足大半粒鐘。

上年簽約王祖藍公司旗下嘅林欣彤,歌影視一齊發展。

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!