掃呢頁CODE去手機

2017年3月30日 星期四

興趣變後路 林子善考健身教練牌 [壹週刊 - 1412] __,林子善,M1,

多一瓣賺錢!(設計對白)娛樂偵訊興趣變後路 林子善考健身教練牌林子善去年向圈外女友Kary求婚成功,定了明年四月結婚及擺酒,為有更穩定的生活,林子善除 ...


多一瓣賺錢!

(設計對白)

娛樂偵訊

興趣變後路 林子善考健身教練牌

林子善去年向圈外女友 Kary求婚成功,定了明年四月結婚及擺酒,為有更穩定的生活,林子善除拍劇兼開了三間茶餐廳搵錢外,據知迷上健身的他最近更上堂考健身教練牌,密謀將興趣變一條搵錢門路。

天后趕上堂

兩年前,林子善以六個月時間操到變爆肌男,從此迷上健身 keep住操。早前,本刊在天后見到林子善急步走入一間新開的健身店,以為他去健身,原來是趕住上堂。據知,林子善報考健身教練牌的課程,每星期也要上堂,課程讀幾個月,才可考教練牌。

兩年前,林子善愛上健身,以短短六個月時間便操成爆肌男,愈操愈 fit。

為考教練牌,林子善每個星期會抽一天上堂。

想考教練牌的他,今年終於的起心肝報讀相關課程。

未愛上玩健身的林子善,身材瘦削,毫無睇頭。

身兼三瓣嫌未夠

結婚要使唔少錢,加上林子善為給老婆一個安穩的家,身兼三瓣仍繼續鋪後路,「拍劇收入唔多,雖然有三間茶餐廳,但做生意嘅嘢好難講。佢好勤力,除咗落手落腳返茶餐廳打點外,好多內地夜場騷或搵佢去捽碟嘅演出都做,最緊要係有錢搵!好似考健身教練牌咁,佢都係想有多條路搵錢。」林子善身邊友人說。

除了拍劇,林子善亦開了三間茶餐廳,搏命搵錢。

有人敲門搵佢教

事後問林子善是否要賺錢娶老婆才去考健身教練牌,他說:「考健身教練牌唔係主力做教練,我真係鍾意健身,想正正經經咁學個健身課程,咁多年嚟好多人問可唔可以教佢哋,我都話我唔識嘅,我冇一個正式嘅牌照冇張 cert,如果有個公認嘅牌照,有時間可以教吓。婚後我都想生活再好啲,當然可以去試吓教人,係另一條搵錢門路,又可寓工作於娛樂。」

迷上健身的林子善,即將考教練牌,寓工作於娛樂。

早前陪老婆試婚紗,準備年底影結婚相。

免費操馬明

林子善話,如果好兄弟馬國明和鄭嘉穎想操肌,他會免費教授。

雖然未考牌,已有人敲門,但藝人客,林子善話自己友,免費教授!「街外及藝人都有,但街外客戶多啲,藝人因為好多本身都已有自己嘅教練或 sponsor,除非啲 friend搵我。好似大哥嘉穎(鄭嘉穎),佢都好 fit,第日有咩需要搵到我,我都會話佢知。馬明(馬國明)如果要操嘅我都可以幫,呢啲兄弟班就一定係唔收錢啦。」

私人教練好好搵

近年愛上健身的人愈來愈多,有市場下,考牌做教練的人亦相繼增加。據知,初入行做教練的人會先到一些大型健身中心工作,擔任初級教練取經,每月底薪近萬元,另加佣金。累積一定經驗及客戶後,就可自立門戶當私人健身教練,時薪達$500或以上,假若能成為星級教練,時薪更可高達$2,000。好似羅樂林女婿、前港男陳志健(圖),收費要$2,000一個鐘,星級客人包括黃宗澤、李思捷及錢嘉樂。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!