掃呢頁CODE去手機

2017年3月22日 星期三

亞洲電影大獎2017:亞洲電影大獎:326磅林雪拍戲突然暈倒 __,亞洲電影大獎,林雪,

林雪表示每次出席頒獎禮都諗「可唔可以畀一次我…」在「第十一屆亞洲電影大獎」頒獎禮上奪得「最佳男配角」的林雪,在後台接受訪問時比起平日顯得有氣冇力:「次 ...


林雪表示每次出席頒獎禮都諗「可唔可以畀一次我…」

在「第十一屆亞洲電影大獎」頒獎禮上奪得「最佳男配角」的林雪,在後台接受訪問時比起平日顯得有氣冇力:「次次都諗可唔可以畀一次我,但係到頭來都係人地拎,每一次都有準備致謝辭,但係就成日都唔記得,好彩仲記得點樣多謝杜琪峯。」

食十幾種藥

問為何會有氣冇力,林雪就坦言前日與黃子華拍攝新片《棟篤特工》時在現場突然暈倒:「本來拍嗰時都好哋哋,突然覺得天旋地轉,之後就暈咗,嚇到台前幕後好驚,黃子華第一時間打電話問醫生到底發生咩事,工作人員就帶咗我去醫院檢查,初步就話我係耳水不平衡,血壓又好高,心又有少少事,但好彩今次唔關個心事。」又指自己想瞓場好覺當慶功。

問會否為健康減產,他直言不會:「依家148kg(約326磅),醫生叫我減肥減足五年,但都有增冇減。」被工作人員好鍾意食嘢的他就指自己打算減20至30磅:「依家要食十幾種藥,嚇親工作人員真係唔好意思。」又指自己檢查後就出院,沒有留院。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!