網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月30日 星期四

首嘗屈辱激勵遇神殺神 大劉24歲割膽冇錢出院痛哭 __,大劉,劉鑾雄,

《蘋果》獨家專訪 首嘗屈辱激勵遇神殺神大劉24歲割膽 冇錢出院痛哭娛樂要聞【劉鑾雄講大劉】現年65歲的大劉劉鑾雄坐擁逾2,000億財富,名列香港十大富 ...


《蘋果》獨家專訪 首嘗屈辱激勵遇神殺神

大劉24歲割膽 冇錢出院痛哭

娛樂要聞

【劉鑾雄講大劉】

現年65歲的大劉劉鑾雄坐擁逾2,000億財富,名列香港十大富豪榜第四位,有股壇狙擊手之稱的大劉,在商場上叱咤風雲,以為大劉的人生一帆風順,原來,24歲時他接受割膽手術,因沒錢出院痛哭,首嘗屈辱的大劉自此遇神殺神:「嗰時邊個擋我就殺邊個!」



大劉日前在中環接受《蘋果》獨家專訪,親口細數曾被迫害的歲月,激發他起革命:「嗰時邊個擋我就殺邊個!」

香港富豪劉鑾雄的一生充滿傳奇,低調的他絕少接受傳媒訪問,日前在中環華置接受《蘋果》連載專訪「劉鑾雄講大劉」,首度披露自己過去60年,鮮為人知的流金歲月,由孩童時代、打造事業王國到最後一個女人,大劉親口剖白事實真相,真的假不了,假的真不了。



大劉自爆24歲割膽無錢出院,要問工人借錢,受屈辱令他在病房痛哭。



大劉自小獲母親疼錫,故長大後侍母至孝。



大劉公開童年舊照,十分珍貴。

「槍桿子裏出政權」

霸氣大劉甫開腔即駁斥錯誤傳聞:「第一,報道話我向同學仔借錢入電油,我再講多次冇咁嘅事,我一生人第一次同人借錢,你估都估唔到我同邊個借,就係我屋企個工人,借咗五、六千蚊出院,因為我喺醫院做咗手術,冇錢出院,冇人肯同我找呢條醫院數,我又冇積蓄。因為以前我係使阿媽錢,我都唔需要有積蓄,阿媽買隻錶畀我二十幾萬,已經可以買到一層豪宅。」

原來,大劉於24歲時入院割膽,怎知卻沒錢出院,一個大男人在病房悲涼痛哭!問到疼錫他的母親呢?大劉說:「咁佢唔喺香港嘛!有時睇電視劇,古裝現代都好多呢啲慘變,當一個人叻嘅時候,就會有好多人圍攻你,我阿媽間工廠以前好豆泥,一年生意額做三百幾萬,第二年我已經變千幾萬,而且我係阿媽公司嘅大股份,所以啲人咪郁你囉。冇人同我找數,先逼我起革命。」

問到出院後是否好嬲?大劉霸氣地說:「乜嘢嬲吖,嗰時邊個擋我就殺邊個,我唔怕同你講,首先,同工人借咗五、六千蚊出院後,知道唔係『槍桿子裏出政權』唔得,所以一定要自己出嚟起革命。」大劉發迹後想報答工人恩情,可惜工人在87年股災後中風離世,令大劉十分抱憾。而對於大劉自爆24歲接受割膽手術,家庭醫生方玉輝昨在電話表示,如果生膽石不處理會有很多後遺症,包括膽囊發炎,甚至個膽會穿。割膽後初期身體會有輕瀉問題,之後慢慢會適應。



大劉18歲時在加拿大買第一架車,價值5,000加幣。



大劉自言從沒買過二手車,他在外國讀書時,母親送全唐人街最靚的車給他代步。

「唔使用錢追女仔」

至於當年傳大劉在外國讀書,要問同學借錢追女仔,他堅決否認:「一定、完全、絕對冇,第一,我喺多倫多住嗰陣時,家姐細佬妹喺度,如果我手緊隨時可以同佢哋借;第二,當時個個學生都好窮,租房係二十幾蚊加拿大紙,邊個借到畀我?如果唔係報道作出嚟,而係有人講,嗰個人就係有心抹黑,而且我喺溫莎大學時驚畢唔到業,好畀心機讀書,嗰時已經有固定女朋友,冇話四圍追女朋友,我肯定同你講,我喺多倫多嗰幾年同溫莎嗰兩年,完全冇試過問任何一個同學借錢,同埋我阿媽好錫我,當我啲錢仲有十日八日用完,我已經打電話畀佢。」

笑問大劉使唔使用錢追女仔?他說:「唔需要,因為我架車好靚,全多倫多唐人仔最靚架車,所以啲人話我買二手車,借錢追女仔,呢啲唔係誣衊,係夾硬作出嚟,專登詆毀我抹黑我!肯定呀,百分之一千呀,如果有借錢追女仔,絕子絕孫!」

採訪:陳月媚

攝影:陳俊強



後生時的大劉不時周遊列國,享受世界。



大劉五兄弟姊妹都十分孝順母親。



大劉否認有借錢追女仔,否則絕子絕孫。

【Timeline】手機用戶請按此,瀏覽「傳奇狙擊手劉鑾雄 」: http://bit.ly/LAU-timeline

【話你知】同大劉有關係嘅名人、美女有幾多? 即睇「大劉人物關係圖 」: http://bit.ly/JosephLau


鍾意就快D Share啦!