網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月19日 星期日

湊完2個仔到囡囡病 陳茵媺成晚冇得瞓 __,茵媺,陳茵媺,

陳豪忙住拍劇,陳茵媺要照顧3個小朋友,囡囡仲要病埋,真係陰公豬!養兒一百歲,長憂九十九!為人父母最擔心就係小朋友病,自己唔瞓唔休息都唔緊要,最重要係佢 ...


陳豪忙住拍劇,陳茵媺要照顧3個小朋友,囡囡仲要病埋,真係陰公豬!

養兒一百歲,長憂九十九!為人父母最擔心就係小朋友病,自己唔瞓唔休息都唔緊要,最重要係佢哋可以健健康康!就好似靚媽陳茵媺(Aimee)咁,佢同陳豪個小公主陳凱婷(Camilla),仲有一個月左右就一歲大,不過原來近日Camilla病咗呀,Aimee仲為咗照顧小公主成晚冇瞓,認真陰公豬!

Aimee喺微博上載一張Camilla吮住奶嘴,瞓喺佢心口上嘅相,而冇得瞓嘅Aimee明顯一面倦容,不過都非常靚,佢留言:「Princess Camilla isn't feeling well. 🙈I haven't slept since last night. My eyes are like this(眼瞓樣)it's nice to know that only mama's tender love and care helps her feel better.Mama power! Please Stay healthy everyone! (Camilla唔舒服呀,我尋晚冇得瞓,不過畀我知道小朋友最需要媽媽溫柔嘅愛同照顧。媽媽的力量!大家都要健康呀!)」要捱眼瞓湊女真係戥佢辛苦!

Aimee唔單只要照顧囡囡,尋晚佢仲上載咗一家三口照,見到佢帶咗兩個囝囝去咗水族館睇魚魚,不過就未見陳豪,因為佢要忙住拍劇搵奶粉錢,所以Aimee要暫時照顧住3個細路,真係唔容易呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!