掃呢頁CODE去手機

2017年3月1日 星期三

【獨家!動畫●轉行做金融】秘嫁打工仔 37歲陳文媛:我已經唔係呢個圈 __,陳文媛,

相關連結:陳冠希事件折磨9年BoBo覓真愛獲老公呵到實http://bit.ly/2mGY5QG【揸老細百五萬Benz】陳文媛有莊友堅照住學投資變金融之花http://bit.ly/2lSZPXN陳文媛嫁人過幸福生活前度金紫耀攬長髮女見人即閃http://bit.ly/2lSSabT近年轉行做了金融之花,努力忘記九年前陳冠希事件傷痛的陳文媛,上年11月26日秘嫁平凡打工仔,在土瓜灣擺酒亦一個圈中人 ...


相關連結:

陳冠希事件折磨9年 BoBo覓真愛獲老公呵到實

http://bit.ly/2mGY5QG

【揸老細百五萬Benz】陳文媛有莊友堅照住 學投資變金融之花

http://bit.ly/2lSZPXN

陳文媛嫁人過幸福生活 前度金紫耀攬長髮女見人即閃

http://bit.ly/2lSSabT

近年轉行做了金融之花,努力忘記九年前陳冠希事件傷痛的陳文媛, 上年11月26日秘嫁平凡打工仔,在土瓜灣擺酒亦一個圈中人都無 請。

現年37歲的BoBo,老公比自己細3歲兼收入有限,但對BoB o呵護備至,連老爺奶奶亦唔介意BoBo過去。日前,BoBo偕貌似高瘦版白只的老公,回深水埗奶奶屋企,婚後 首度曝光,左手無名指戴住婚戒,但提到近況,BoBo多次強調: 「我無嘢講,我已經唔係呢個圈嘅人!」

日前,BoBo偕老公返老爺奶奶屋企,晚上約六時,BoBo駕着 老闆名下價值百五萬的Benz跑,接載老公返深水埗奶奶屋企。約晚上十時多,BoBo同老公離開奶奶屋企,上番車準備走人,記 者現身同BoBo打招呼,雖然友善吩咐老公落車派利是,但坐在駕 駛位的BoBo,只欲駕車離開,記者再三要求她講幾句,她才絞低 車窗表示:「我無嘢講!我已經唔係呢行嘅人!」

但放在駕駛軚的左手,無名指就戴住婚戒,就新婚及是否與圈中人再 無聯絡,她只說:「多謝關心!我真係已經唔係呢個圈嘅人!」


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!