掃呢頁CODE去手機

2017年3月20日 星期一

名人:又係仔!42歲周汶錡誕八磅慈姑椗 __,周汶錡,

又係仔呀!Jacques做哥哥。現年42歲、已有一個可愛囝囝Jacques嘅名模周汶錡,今日再為法籍老公Julien添丁,剖腹誕下慈姑椗。據知BB重近 ...


又係仔呀!Jacques做哥哥。

現年42歲、已有一個可愛囝囝Jacques嘅名模周汶錡,今日再為法籍老公Julien添丁,剖腹誕下慈姑椗。據知BB重近8磅,母子平安,細仔已改名叫Avner,周汶錡今胎又生仔,升呢做阿哥嘅Jacques終於多個玩伴。然而,周汶錡今朝10點仲喺IG上載Jacques嘅短片,今日下午就生,認真快手!而剛生完的周汶錡接受東網訪問就說:「生完有少少攰,依家多個細佬可以兩兄弟一齊玩,今日父母都有嚟探我。」不過周汶錡又指大仔Jacques仲未嚟醫院探佢同細佬!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!