網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月23日 星期四

華仔4歲囡囡嗲暈媽咪 朱麗倩抱女出沒街市 __,華仔,朱麗倩,劉德華,

【爆相爆片】華仔4歲囡囡嗲暈媽咪朱麗倩抱女出沒街市娛樂要聞劉德華自出院後一直在家卧床休養,至今仍未能落地向前邁出第一步,50歲老婆朱麗倩不離不棄照顧, ...


【爆相爆片】華仔4歲囡囡嗲暈媽咪

朱麗倩抱女出沒街市

娛樂要聞

劉德華自出院後一直在家卧床休養,至今仍未能落地向前邁出第一步,50歲老婆朱麗倩不離不棄照顧,陪老公打這場仗同度難關,還要分心湊4歲獨生女劉向蕙。早前朱麗倩被本報讀者「爆相爆片」分享她抱囡囡現身深水埗,由保鑣陪同下親自揀新鮮餸菜,想不到天王嫂不光顧高檔超級市場,反而到平民街市買餸,十分貼地,劉德華果然娶得好老婆!



【母女買餸】

朱麗倩早前被本報讀者發現抱住囡囡劉向蕙於深水埗街市買餸。讀者提供圖片

現年55歲的劉德華今年1月在泰國拍廣告不慎墮馬,導致脊椎骨裂硂盆骨多處骨折、肌肉與筋腱拉傷,要由醫療專機急送返港醫治,在跑馬地養和醫院留醫50多日,直至本月10日,才獲醫生批准出院返家休養,至今仍要卧床休息,未能落床行路,出入都要坐輪椅。跟華仔結婚9年的朱麗倩,自老公受傷入院後憂心忡忡,每日頻撲醫院和屋企,分身乏術照顧老公和囡囡劉向蕙,十分辛苦。

早前,朱麗倩親自湊囡囡到深水埗街市買餸,身邊有保鑣和工人陪同,被讀者李小姐透過本報「爆相爆片」分享,李小姐接受電話訪問表示:「嗰日下晝兩點幾,見佢一路抱住個女,去完豆腐舖,再去隔籬個菜檔,畀錢先放低個女一陣,跟住又抱番起佢。」問有否街坊認出天王嫂?李小姐說:「又唔覺,(賣菜)阿姐有特別稱呼佢,但見保鑣個樣都幾惡,會成日周圍望,兩個工人姐姐就一直企喺隔籬,買完幫手攞嘢。」



【等候媽咪】

朱麗倩揀蔬果時,囡囡乖巧的在旁邊等候。



【全冇架子】

抱着女兒的朱麗倩與菜販有傾有講,十分親民。



【扁嘴撒嬌】

4歲的劉向蕙嘴扁扁向媽咪撒嬌。

寵物袋當手袋

由李小姐提供的「爆相爆片」所見,零化妝的朱麗倩外表親民,雖然有保鑣和傭人在側伺候,但朱麗倩都不肯假手於人,堅持親手抱4歲囡囡,可見她對女兒非常愛錫,打扮樸素的朱麗倩着鬆身直間連身裙襯平底鞋,最特別是她用法牌Goyard寵物袋做tote bag,這個袋旁邊有拉鏈給寵物唞氣,價錢約20,250元,估計是華仔家裏有養寵物,想不到華嫂會將這個袋一物二用,果然夠慳家。



朱麗倩於11年回大馬祭亡父,返港時與華仔拖手現身。資料圖片



華仔拍廣告受傷,要休養多月,廣告於日前出街。資料圖片

同菜販有傾講

雖然身為天王嫂地位不同凡響,但朱麗倩卻貼地親到街市買餸,平日出入會戴口罩遮樣的她,去平民街市就以真面目示人,又與菜販有傾有講,完全沒有架子;而4歲的劉向蕙眼仔睩睩,皮膚白皙好靚女,紮住兩條孖辮仔十分可愛,被媽咪抱在懷中表現乖巧,全程用小手緊緊攬實媽咪好嬌嗲,不時嘟起嘴仔。

朱麗倩快手快腳買完餸後,抱着囡囡準備離開,劉向蕙即成個頭挨落媽咪膊頭,身體語言表達了母女情深的畫面,兩母女由保鑣和傭人的陪伴下,一行五人走到停泊在附近的七人車離開。

目前停工在家休養的華仔,日前在官網以「硬朗」為題撰文,他留言:「每一天、坐久一點點,每一天、站久一點點,會有一天,向前邁出第一步!我、硬朗!」相信在老婆細心照顧下,華仔一定早日康復。

採訪:嵐山


鍾意就快D Share啦!