掃呢頁CODE去手機

2017年3月8日 星期三

【噚日分手】未婚夫失蹤扮病嘔血?50歲陳雅倫爆戀情死因… __,陳雅倫,

50歲陳雅倫(Ellen)與吳彥祖表哥Martin拍拖半年,2月宣佈男方已求婚,點知戀情見光即出事,陳雅倫不時喺社交網暗示感情有變,傳出同未婚夫感情亮 ...


50歲陳雅倫(Ellen)與吳彥祖表哥Martin拍拖半年,2月宣佈男方已求婚,點知戀情見光即出事,陳雅倫不時喺社交網暗示感情有變,傳出同未婚夫感情亮紅燈,陳雅倫亦呻過冇「信任」關係便完了!陳雅倫今日終於喺facebook直認與Martin分咗手,其後接受《蘋果》電話訪問話,佢就話拍拖以嚟,先後5次飛「呢個人」,佢坦言:「每次分手佢都會甜言蜜語死(舌累),不過今次真係冇得講。上星期佢話自己病,病足6日,街都出唔到。原本約咗星期六我返香港見面,點知佢嗰日失蹤咗24小時,電話唔聽搵唔到佢。佢事後解釋仲好笑,話自己嘔血,驚有事去咗醫院照X光,又話自己失聲,所以冇打俾我。我話『黃生,唔好玩啦,大家成年人,你自己做過乜嘢心知肚明』,噚日同佢分咗手。」Ellen又話Martin嘅「死罪」,包括情人節同生日都冇現身,佢話:「戀愛係盲目,熱戀緊嘅時候,梗係乜嘢缺點都睇唔到,冷靜咗之後咪清醒囉。我都有線眼,我生日、情人節佢去咗邊,好在有狗仔隊,有圖有真相,我真係要多謝狗仔隊,幫我睇住晒,所以我拍拖,好放心。」據知陳雅倫生日,未婚夫冇陪佢過,反而獨自去夜蒲,唔怪之得,咁嬲嬲要分手。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!